Wp Header Logo 782.png

نینتندو و شرکت Pokémon اخیراً علیه توسعه‌دهنده Palworld، یعنی Pocketpair، شکایت کردند و مدعی شدند که شباهت بیش از حد هیولاهای بازی به پوکمون‌ها قوانین کپی‌رایت را نقض می‌کند. Pocketpair به این شکایت پاسخ داده است.

Pocketpair در بیانیه خود اشاره کرد که اطلاعی از منابعی که متهم به کپی‌برداری از آن‌ها شده است ندارد. استودیوی مذکور از این که مجبور شده به جای توسعه بازی وقت خود را صرف رسیدگی به این شکایت کند متاسف است ولی قصد دارد تا اطمینان حاصل کند که توسعه‌دهندگان مستقل از دنبال کردن ایده‌های خلاقانه منع نشوند:

Pocketpair یک استودیوی کوچک و مستقل بازی‌سازی در توکیو است که قصد دارد بازی‌های لذت‌بخشی را تولید کند. هدف اصلی ما، خوشحال کردن میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان بوده است. موفقیت غیرمنتظره Palworld در سال جاری، هم برای ما و هم برای بازیکنان لذت‌بخش بود. استقبال باورنکردنی بازیکنان از Palworld ما را شگفت‌زده کرد و سخت تلاش کردیم تا بازی را برای طرفداران خود بهبود دهیم. ما به اصلاح Palworld ادامه خواهیم داد تا به مایه افتخاری برای طرفداران ما تبدیل شود.

مایه تاسف است که به دلیل این دعوای قضایی، اکنون باید زمان قابل توجه‌ای را به جای توسعه بازی به مسائل حقوقی اختصاص دهیم. با این حال، متعهدیم تا برای طرفداران خود تلاش کنیم و همچنین، اطمینان حاصل کنیم تا توسعه‌دهندگان مستقل از دنبال کردن ایده‌های خلاقانه دلسرد نشوند.

از طرفداران و حامیان خود بابت هرگونه نگرانی عذرخواهی می‌کنیم.

Palworld برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC در دسترس است.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *