جوادی: ورزشگاه تختی تا دو هفته آینده آماده می‌شود

 

علی جوادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما در خصوص آخرین اقدامات برای آماده سازی مجموعه ورزشی تختی گفت: در کل ۹۵ درصد موارد آماده سازی ورزشگاه تختی انجام شده و ۵ درصد باقی هم که مربوط به گیت‌های ورودی هوادارن می‌شود، پیش بینی می‌کنیم تا دو هفته آینده برای بهره برداری آماده باشد.
وی افزود: درباره مجموعه فوتبال تهران و وضعیت استقلال و پرسپولیس مکاتبات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران موجود است.
اداره کل ورزش و جوانان در آبان ۱۴۰۲ با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه‌ای انجام داد با این عنوان که در ابتدای لیگ ۴۰۳-۴۰۴ بدلیل بازسازی ورزشگاه آزادی ورزشگاه جایگزینی وجود نخواهد داشت و با کمک به موقع به مجموعه تختی و در مدت زمان باقی مانده تا شروع لیگ این امکان وجود دارد تا ورزشگاه تختی در مدار قرار گیرد.
جوادی افزود: ما بازسازی مواردی مثل نور، صوت، سکوها، اتاق وی‌ای ار، سرویس‌های بهداشتی و مجموعه‌های خدماتی را شروع کردیم.
متاسفانه علی رغم تمام پیگیری‌ها در زمانی که اعتبارات نیاز داشتیم اعتبارات نرسید تا مراحل آماده سازی ورزشگاه تختی دست خوش تاخیر شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اخیرا از جانب وزارت ورزش و جوانان مساعدتی صورت گرفت و باعث شد تا آماده سازی مجموعه ورزشی تختی سرعت و مجموعه تختی در چرخه رقابت‌های لیگ قرار بگیرد.
وی با اشاره به بد قولی‌های صورت گرفته از جانب سرخابی‌های پایتخت افزود: قرار بود در تیر ماه سرخابی‌های پایتخت مبالغی را به عنوان پیش پرداخت و هزینه برگزاری مسابقات خود پرداخت کنند تا بتوانیم در دو ماه باقی مانده ورزشگاه تختی را آماده کنیم، اما متاسفانه علی رغم تمامی قول‌هایی که به ما داده شده بود به تعهدات عمل نشد. البته پرسپولیس مبلغی را پرداخت کرد، اما استقلال تا کنون مبلغی را پرداخت نکرده است.
جوادی درباره مراحل باقی مانده آماده سازی مجموعه ورزشی تختی گفت: به جز گیت‌های ورودی تمامی موارد انجام شده و بابت موضوع گیت‌ها هم با پیگیری‌هایی که از شرکت برهان مبین انجام شده امیدواریم که هرچه زودتر در اختیار ما قرار گیرد.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *