Wp Header Logo 868.png

اولین تریلر رسمی برای فیلم Don’t Move که در سبک وحشت ساخته شده و سم ریمی تهیه‌کننده‌ی آن است منتشر شد.

زمانی که نام سم ریمی به یک پروژه متصل می‌شود، می‌توانید انتظار کیفیت بسیار بالایی را داشته باشید. حالا تریلر Don’t Move تایید می‌کند که این فیلم وحشتناک خواهد بود. کلسی ازبیل و فین ویتراک در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم ترسناک روی زنی تمرکز دارد که به صورت شانسی با یک فرد عجیب در جنگل دیدار می‌کند. فرد عجیب مذکور مایعی فلج‌کننده به او تزریق می‌کند. افراد حاضر در نتفلیکس تصمیم گرفتند تا اولین تریلر این فیلم را در اختیار طرفداران قرار دهند.

ویتراک همیشه توانسته طرفداران را بترساند. این شخص دوره‌ی Villain خود را با Don’t Move به اوج جدیده رسانده است. سکانس آغازین روی شخصیت ازبیل تمرکز دارد. این کاراکتر در حال سینه‌خیز رفتن روی زمین جنگل بوده و صدایی از شخصیت ویتراک روی این ویدیو پخش می‌شود. ویتراک به او اطلاع می‌دهد که به زودی از تحرک خواهد افتاد. در حالی که ویتراک پروسه‌ی فلج شدن بدن او را توضیح می‌دهد، زن قهرمان ما تایمر ساعت خود را روی ۲۰ دقیقه تنظیم می‌کند.

پس از ۲۰ دقیقه، شخصیت او به صورت کامل فلج خواهد شد. در طول این تریلر، شخصیت ازبیل از دست کاراکتر ویتراک پنهان می‌شود. حتی زمانی که یک افسر پلیس را برای کمک کردن پیدا می‌‍کند، صدای خود را از دست می‌دهد. تلاش بی‌انتهای او برای بقا وحشتناک است. وقتی آلارم او به نقطه‌ی ۲۰ دقیقه می‌رسد، تیزر تریلر ما نیز تمام می‌شود.

منبع: Collider

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *