Wp Header Logo 886.png
توهین به مقدسات مذاهب اسلامی به ضرر مسلمانان است
حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: بی‌تردید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و آمریکای جهانخوار و زیاده‌خواهی ظالمان باید جزو برنامه‌های اصلی جهان اسلام و پیروان رسول خدا(ص) باشد.

وی افزود: هم‌اکنون باید امت اسلامی و سران کشورهای مسلمان با یکدیگر وحدت و اتحاد داشته باشند تا بر ظالمان و ستمگران فائق آیند و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اگر هر مسلمان یک سطل آب بر اسرائیل بریزد این رژیم را سیل می‌برد.

امام جمعه چالدران گفت: این مقاومت نمادی از اتحاد اسلامی بوده و بنابراین لازم است سایر کشورها که تاکنون در زمینه وحدت و اتحاد حرکت نکرده‌اند در این زمینه گام بردارند.

وی در ادامه به مسئله لزوم احترام متقابل مذاهب اسلامی نسبت به یکدیگر اشاره کرد و افزود: در دین مبین اسلام هیچ کس مجاز نیست که نسبت به سایر مذاهب و ادیان به صورت اهانت‌آمیز برخورد کند چون اسلام دینی الهی و دارای دلیل عقلی، علمی و شرعی است.

حجت‌الاسلام محمدزاده بیان کرد: علاوه بر آن توهین به مقدسات مذاهب اسلامی به ضرر اسلام و مسلمین بوده و اهانت به انبیای الهی نیز محکوم است.

وی تأکید کرد: مسلمانان باید با دلایل عقلی به بحث و گفت‌‌وگو با یکدیگر بپردازند و با بهترین شیوه تفاوت‌ها را بیان کنند و از اهانت به یکدیگر پرهیز کنند.

انتهای پیام/

https://taghribnews.com/vdcipuaq3t1awv2.cbct.html

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *