Wp Header Logo 896.png

دانلود AltAppSwitcher 0.18 - اپ سوئیچر جدید ویندوز در سبک سیستم‌عامل مک

 

دانلود AltAppSwitcher

| اپ سوئیچر جدید ویندوز در سبک سیستم‌عامل مک |

 

AltAppSwitcher 0.18 نام یک ابزار جدید، ساده و کم‌حجم در زمینه‌ی تغییر اپ سوئیچر ویندوز به سبک سیستم‌عامل مک است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که بتوانید اپلیکیشن فعال را بتوانید در یک نمای کوچک و ساده‌تر انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید، اپ سوئیچر قابلیتی در ویندوز است که به کمک آن کاربر می‌تواند اپلیکیشن فعال خود را به راحتی تغییر دهد. زمانی که از ویگی مالتی تسکنیگ در حال استفاده باشید، این قابلیت برایتان مفید و کاربردی است. اگر که در طول روز دائما از این قابلیت استفاده می‌کنید، اپ سوئیچر می‌تواند به شما کمک شایانی کند. ولی اگر که به دنبال یک اپ سوئیچر ساده و کوچک‌تر هستید، این برنامه را به شما توصیه می‌کنیم.

قابلیت اپ سوئیچر سیستم‌عامل مک، از جمله‌ی بخش‌های محبوب این سیستم‌عامل هم برای کاربران مک و هم برای دیگر کاربران است. اگر که می‌خواهید اپ سوئیچر ویندوز را به نمای ظاهری آن در مک تبدیل کنید، ما برایتان یک ابزار کوچک و ساده برای این کار در نظر داریم. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما می‌توانید این ابزار را به راحتی بر روی سیستم خود نصب و از امکانات آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AltAppSwitcher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AltAppSwitcher :

– امکان تبدیل اپ سوئیچر ویندوز به نمای ظاهری آن در مک

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AltAppSwitcher1 300x218 - دانلود AltAppSwitcher 0.18 - اپ سوئیچر جدید ویندوز در سبک سیستم‌عامل مک AltAppSwitcher2 300x98 - دانلود AltAppSwitcher 0.18 - اپ سوئیچر جدید ویندوز در سبک سیستم‌عامل مک

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *