Wp Header Logo 807.png

دانلود NoSql Assistant 1.1.0.0 - ارتباط با پایگاه‌های داده نو اس کیو ال

 

دانلود NoSql Assistant

| ارتباط با پایگاه‌های داده نو اس کیو ال |

 

NoSql Assistant 1.1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی ارتباط با پایگاه‌های داده نو اس کیو ال (NoSQL) به طور همزمان است. با این ابزار می‌توانید به هر نوع پایگاه داده نو اس کیو ال متصل شده و به راحتی دیتابیس‌ها را ایجاد، مدیریت و نگهداری کنید. این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و گویا، امکان برقراری ارتباط با Redis, Memcached, SSDB, LevelDB, RocksDB و … را به شکل همزمان میسر می‌کند؛ به این معنا که شما می‌توانید بدون نیاز به نصب ابزارهای جداگانه برای هریک از این سیستم‌ها، صرفا از طریق همین اپلیکیشن به کلیه سیستم‌های پایگاه داده‌ای مذکور متصل شوید.

با این ابزار می‌توانید به راحتی در دیتای جستجو و یا آن را ویرایش یا حذف کنید. این امکان برای انواع نوع داده‌های JSON, XML, HEX, MsgPack و … فراهم است و کاربر می‌تواند با برقراری یک ارتباط ان SSH/SSL، با امنیت بسیار بالا با دیتای خود در ارتباط باشد. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند از طریق ان به هر نوع پایگاه داده نو اس کیو ال متصل شده و عملیات دلخواه خود را بر روی ساختار دیتابیس و داده‌ها اعمال کند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NoSql Assistant را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NoSql Assistant :

– فراهم ساختن یک محیط گرافیکی ساده و در عین حال حرفه ای برای ارتباط با هر نوع پایگاه داده نو اس کیو ال

– پشتیبانی از دیتابیس‌های Redis, Memcached, SSDB, LevelDB, RocksDB

– قابلیت ایجاد، ویرایش و حذف کانکشن به دیتابیس‌های NoSQL

– پشتیبانی از 18 نوع داده مختلف

– قابلیت مشاهده اطلاعات آماری سرور به طور زنده

– امکان کپی دیتا بین دیتابیس‌های مختلف

– قابلیت کار با ساختار دیتابیس و داده‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NoSql Assistant1 300x179 - دانلود NoSql Assistant 1.1.0.0 - ارتباط با پایگاه‌های داده نو اس کیو ال NoSql Assistant2 300x179 - دانلود NoSql Assistant 1.1.0.0 - ارتباط با پایگاه‌های داده نو اس کیو ال

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *