Wp Header Logo 815.png

دانلود Redisant Toolbox 1.0.5.0 - مجموعه 40 ابزار مناسب برای نیاز برنامه‌نویسان

 

دانلود Redisant Toolbox

| مجموعه 40 ابزار مناسب برای نیاز برنامه‌نویسان |

 

Redisant Toolbox 1.0.5.0 نام یک مجموعه‌ی جدید و حرفه‌ای شامل 40 ابزار پرکاربرد متناسب با نیاز برنامه‌نویسان است که با یک طراحی بسیار عالی با قابلیت استفاده آفلاین، تقریبا کلیه نیاز و انتظارات شما را برآورده می‌کند. این ابزار توسط توسعه‌دهندگان ساخته شده و از این روی شما می‌توانید انتظار یک مجموعه جامع و کامل را از این نظر داشته باشید. این نرم افزار مجموعه ابزارهای خود را با پرفرمنس بسیار عالی و مصرف بهینه‌ی منابع در دسترس قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند کلیه انتظارات خود را با این مجموعه ابزار برآورده کند.

این نرم افزار شامل ابزارهایی از جمله مقایسه‌کننده متن (و یا کد)، فرمت کردن کد Java, C#, C, C++, JavaScript, JSON, Objective-C, Proto و … است که از انواع استایل کدهای Google, LLVM, GNU, Microsoft و … نیز پشتیبانی دارد. امکان تولید دیای رندوم، ساخت UUID, ULID, Nano ID و همینطور امکان تشخیص متن از روی تصویر (OCR) از دیگر امکانات این نرم افزار است که می‌توانید از آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Redisant Toolbox را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Redisant Toolbox :

– ساخته شده بر پایه‌ی Avalonia و پرفرمنس بسیار بالای ابزارها

– امکان مقایسه متن (و کد)

– امکان فرمت کدها

– قابلیت ضبط گیف (GIF) از صفحه

– امکان تولید UUID, ULID, Nano ID

– امکان وریفای و تولید توکن JWT

– قابلیت جنریت دیتای رندوم

– پشتیبانی از امکان خواندن OCR

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Redisant Toolbox1 300x172 - دانلود Redisant Toolbox 1.0.5.0 - مجموعه 40 ابزار مناسب برای نیاز برنامه‌نویسان Redisant Toolbox2 300x172 - دانلود Redisant Toolbox 1.0.5.0 - مجموعه 40 ابزار مناسب برای نیاز برنامه‌نویسان

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *