Wp Header Logo 816.png

کارگردان بازی Lies of P، در توییتر خود جزئیاتی از توسعه بسته‌الحاقی مورد انتظار این بازی در کنار تصویری که بالا آن را مشاهده می‌کنید، به اشتراک گذاشت.

 وی از طریق بیانیه‌ای که در توییتر خود منتشر کرده است، ضمن تشکر از حمایت طرفداران، درباره آینده این آی‌پی اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشت:

 با وجود تحمل گرم‌ترین تابستان تاریخ کشور کره، با پشتکار و بدون وقفه روی این بسته الحاقی کار می‌کنیم. حمایت و لطف مستمر شما مایه دلگرمی و مشوق ما در گسترش دنیای Lies of P است.

 برای بسته الحاقی Lies of P و دنباله آن، هدف ما این است که کارهایی را که قبلاً به‌خوبی انجام داده‌ایم، این بار بهتر انجام داده و در زمینه‌هایی که فضای رشد داریم، پیشرفت کنیم.

 ممکن است ساده به نظر برسد، اما به نظر من پایبندی به اصول اولیه کار آسانی نیست. خوشبختانه، من همکاران شگفت‌انگیزی دارم که می‌توانم به آنها در این امر اعتماد کامل داشته باشم.

 خنده‌دار است که در گذشته وقتی خودم منتظر انتشار بازی‌های مورد انتظار بودم، زمان به کندی می‌گذشت. حال که خود بر روی یکی از آنها کار می‌کنم، زمان با سرعت باورنکردنی‌ای برای من در حال گذر است.

توسعه‌دهندگان این عنوان، یعنی Neowiz و Round 8 Studio، قبلا تایید کرده بودند که بسته الحاقی جدید و دنباله این بازی به طور همزمان در حال توسعه هستند. Lies of P، در ماه سپتامبر (شهریور) سال گذشته برای Xbox One، PS4، PS5 و PC از طریق Steam منتشر شد و همچنین در زمان عرضه روی Xbox Game Pass نیز قابل دسترسی بود.

طبق اعلام Neowiz، این بازی توانسته به فروش بیش از یک میلیون نسخه در اولین ماه عرضه‌اش دست‌ یابد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این عنوان توسط وب‌سایت گیمفا را از اینجا بخوانید.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *