Wp Header Logo 11.png

مایکروسافت در گزارش مالی سه ماهه اول سال مالی جدید اعلام کرده که کاربران فعال ماهانه سرویس گیم پس به بالاترین حد خود رسیده است و Activision باعث شده تا بخش گیمینگ مایکروسافت افزایش درآمد چشمگیری را تجربه کند.

برای سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴، درآمد بخش گیمینگ مایکروسافت ۴۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته، که تمام این رشد به دلیل تصاحب Activision Blizzard است. در حالی که درآمد فروش سخت‌افزار نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد کاهش یافته است، این با افزایش ۶۱ درصدی درآمد محتوا و خدمات، که به لطف ۵۳ امتیاز خالص از خرید Activision Blizzard بود، کاملا جبران شد.

این شرکت چند میلیارد دلاری پروسه خرید Activision Blizzard را در اکتبر سال ۲۰۲۳ به پایان رساند و در این فرآیند مالکیت فرنچایزهایی از جمله Call of Duty، World of Warcraft، Diablo و Overwatch را در دست گرفت.

در حالی که این خرید به طور قابل توجه‌ای درآمد بخش گیمینگ مایکروسافت را در سال گذشته افزایش داده است، ارزش واقعی آن زمانی آشکار می‌شود که مایکروسافت درآمد سه ماهه دوم خود را اعلام کند.

جمعه گذشته Call of Duty Black Ops 6 عرضه شد، اولین عنوان از سری Call of Duty که در روز عرضه از طریق سرویس Game Pass قابل تجربه است. مایکروسافت امید دارد که این بازی باعث افزایش قابل توجه مشترکان این سرویس شود.

تحلیلگران پیشبینی کرده‌اند که Call of Duty Black Ops 6 می‌تواند تا چهار میلیون مشترک جدید به سرویس Game Pass اضافه کند.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *