استراتژی تولید محتوای شما باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد تعامل بین شما و مخاطبین و بازار هدفتان شود. 5. از استراتژی 20/80 پیروی نمایید. شما باید محتوای خود را با روش های مختلف تبلیغ کنید و از شبکه های اجتماعی و پلت فرم های دیگر برای تبلیغ آن استفاده نمایید. اگر این کار را انجام دهید کاربرانتان وقت و توجه بیشتری برای شما خواهند گذاشت. به زمانی که کاربران برای هر پست و مطلب صرف میکنند توجه کنید تا بدانید بیشتر بر روی چه مطالبی وقت گذاشته اند و چه مطالبی برایشان جذاب تر بوده است. کاربران گاهی در نظرات خود سؤال ها و مشکلاتی را مطرح میکنند. همانطور که آمارها نشان میدهد ویدئو جذابترین نوع محتوایی است که مردم این روزها نگاه میکنند و اگر بتوانید نحوه تولید محتوای ویدئویی برای کسبوکار خود را به روشی مؤثر و پایدار بیابید، برای مدتزمان طولانی از مزایای آن بهرهمند خواهید شد. برای جلوگیری از این مسئله روشی وجود دارد به نام تقسیم 40/60. طبق این روش باید 60% زمان خود را صرف تولید محتوا و 40% بقیه را صرف بازبینی و بهینه سازی آن نمایید.

از این راهنما به عنوان نقطه شروع برای درک فرآیند تولید محتوا استفاده کنید. این نیاز به زمان، تلاش و سرمایه گذاری واقعی در فرآیند محتوای شما دارد. تولید محتوا چیزی است که به افراد کمک میکند تا کسب و کار، نام برند و محصولات شما را کشف کنند و این محتوا به شما کمک میکند مشتریان را جذب کرده، با آنها تعامل داشته، آنها را راضی و خوشحال نگه دارید و در نهایت باعث کسب درآمد برای شما میشود. پس به تولید محتوا میتواند باعث اعتماد سازی و افزایش فروش وبسایت شما شود. محتوا باید به عنوان یک دارایی در سازمان شما دیده شود. زیرا هوای خوزستان گرم است وآقای مهندس طاقت ندارد که به آنجا برود ولی دوماه است که اضافه کارش قطع شده مشغول بدگوئی ازانقلاب است من تمنا دارم به این مسائل رسیدگی کنیم تا بتوانیم یک جامعه خوبی داشته باشیم . رئیس- بنویسید بدهید مساله بعدی ، ایشان برای اینکه آنجا جواب سوال مقدر را بدهند نوشته اند چون فرمان امام را شنیده اند که گفته اند سنگر را خالی نکنید فرمودند که در این سنگر ما دیگر نمیتوانیم کار بکنیم یا سنگر نیست و یا اگر سنگر باشد ما نمیتوانیم در این سنگر وظفه مان را انجام دهیم اینجا این اظهارنظرهای ایشان هست که در این مورد کرده اند من مساله کلی که میخواستم مطرح کنم در رابطه با این موضوع چون برایم خیلی مهم است بعنوان رئیس مجلس .

موسوی تبریزی – من تذکر آئین نامه ای دارم . یه سوال پرتکرار بین مخاطب های رایتینا اینه که ما کِی و چه طور میتونیم یه مقاله مثل فلان مقاله شما بنویسیم یا به نظرتون میتونیم مثل فلان آدم مشهور توی کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی محتوا بنویسیم و مثلا با نوشتن یه شعار 3-4 کلمه ای میلیون ها تومن بگیریم یا … بسته به اینکه مخاطب کی هست و چی میخواد و کجا هست باید برای اون محتوا تولید کنیم. وقتی مخاطب از میزبان خوشش میآید و میخواهد چیزی از او یاد بگیرد، پادکستها برایش بسیار جالبتر به نظر میرسند. همانطور که در ابتدا گفته شد در پایان مطلبتان سؤالاتی مطرح کنید و از خواننده بخواهید که نظر یا پیشنهاد خود را ارائه کند. هیچگاه نظرات کاربران را در زیر یک مطلب نادیده نگیرید. دیگر نکاتی که باعث خاص تر شدن ماسک شما می شود، این است که در آن از رنگ برندتان استفاده کنید، نشانه های خاص حوزه فعالیتی خود را روی آن نصب کنید یا حتی هر سری از یک ماسک متفاوت استفاده کنید.

همین مساله باعث نگرانی مدیران کسب و کارها شده بود. وقتی آماده شدید، شروع به تولید محتوای خود کنید تا بتوانید اطمینان داشته باشید که محتوایی که ایجاد می کنید نیازهای مخاطبان شما را برآورده می کند و کسب و کار شما را رشد می دهد. خواهیم گفت که یافتن اسن سایت ها که به طور معمول رقیب سایت شما هستند و توجه به سلائق کاربران به شما در یافتن موضوعاتی که منجر به جذب بیشتر آن ها می شود کمک می کند. پس به آن ها توجه کرده و سعی کنید موضوع مطالب بعدی خود را از بین آن ها انتخاب نمایید. اکثر افراد بیشتر زمان خود را صرف تولید محتوا کرده و زمان کمتری برای تبلیغ آن میگذارند. در آخر امیدواریم به طور کامل دریافته باشید تولید محتوا یعنی چه و چه اهمیتی در رشد کسبوکارتان دارد. جهت مشاوره و استعلام قیمت سئو سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. در تمام طول نگارش، برند خودتان باشید! در قسمت درباره نویسنده، راهی برای ارتباط خواننده با خودتان قرار دهید. تنها راه متمایز کردن خودتان ایجاد منابع جامع و با کیفیت بالا میباشد. مطالب طولانی و با کیفیت با محتوای فنی و علمی در زمینه های مختلف ایجاد نمایید.

einiat

توسط einiat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *