Wp Header Logo 2181.png
بهترین نوع تابلو تبلیغاتی برای فضای باز چیست؟
دنیای تبلیغات امروزه با تحولات عظیمی مواجه شده و ابزار‌های مختلفی برای بازاریابی به کار می‌رود. اما این سوال پیش می‌آید که چه نوع تابلو تبلیغاتی تاثیر بیشتری بر روی مخاطب دارد؟ بهترین نوع تابلو تبلیغاتی برای فضای باز چیست؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال‌ها را بیابید.

بازاریابی در بین شلوغی‌های شهر


تبلیغات در فضای باز یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای جذب مخاطب به حساب می‌آید. کارایی بالای این روش‌ها در جذب مخاطب باعث شده که هنوز هم تبلیغ در سطح شهر یکی از گزینه‌های اصلی برای بازاریابی باشد. امروزه انواع تابلو‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز کسب و کار‌های مختلف وجود دارد. وجود این تبلیغات‌های عظیم الثه در سطح شهر، برای لحظه‌ای هم که شده؛ مخاطب را از فضای شلوغ زندگی خود دورتر می‌کند.

تاثیری که این نمایشگر‌ها در فروش محصولات دارند؛ گاهی اوقات از کیفیت واقعی و رضایت مشریان نیز جلوتر می‌زند. در ادامه شما را با مهم‌ترین ابزار‌ها برای تبلیغ در سطح شهر آشنا می‌کنیم.

تلویزیون شهری؛ تبلیغات به سبک و سیاق آینده


تلویزیون شهری یکی از پیشرفته‌ترین ابزار‌های تبلیغاتی برای فضای باز است. نصب این تابلو تبلیغاتی در مناطق پر تردد شهر مثل میادین شهر، مراکز خرید و خیابان‌های شلوغ باعث جذب مخاطبان زیادی می‌شود.

این نمایشگر از فناوری‌های نوین روز بهره می‌برد و توانایی پخش محتوای تبلیغاتی با کیفیت بالا را دارد. از مزایا و معایب استفاده از تلویزیون شهری برای بازاریابی برند در سطح شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای تبلیغ با تلویزیون شهری


  • ساختار مستحکم و مقاوت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

    کیفیت تصویر بالا و تبلیغ برند به صورت 24 ساعته

    وضوح بالا در نمایش محتوا و جلب توجه از فواصل دور

    طول عمر بالا و سرمایه گذاری بلند مدت برای موفقیت برند


معایب تلویزیون شهری در تبلیغات


  • هزینه‌های خرید، نصب، تعمیر و نگهداری بالا

    مصرف انرژی بالا


بیلبورد‌های چاپی؛ روشی قدیمی اما ماندگار


بیلبورد‌های چاپی از گذشته تا به امروز یکی از رایج‌ترین ابزارها برای تبلیغات در فضای باز بودند. بازدهی بالای این شیوه در جذب مخاطب باعث شده که با روی کار آمدن روش‌های نوین تبلیغاتی، هنوز هم جایگاه خود را حفظ کند. این بیلبورد‌ها از چاپ بنر یا وینیل تشکیل می‌شوند و بر روی سازه‌های بزرگی نصب می‌شوند. استفاده از بیلیبورد‌های چاپی برای پیام‌های تبلیغاتی ثابت و کمپین‌های طولانی مدت کاربرد دارند.

بیلبورد تبلیغاتی

مزایای بازاریابی به شیوه سنتی


  • هزینه پایین تر نسبت به نمایشگر‌های دیجیتالی

    مناسب برای تبلیغات بلند مدت و کمپین ها

    نصب آسان


معایب استفاده از بیلبورد‌های چاپی


  • عدم امکان تغییر محتوای سریع

    محدودیت در جذب مخاطب


تابلو روان


تابلو روان یکی از ابزار‌های کاربردی برای تبلیغات در نزدیکی محل فروش است. این نمایشگر‌های LED برای داخل فروشگاه و نزدیکی درب مغازه کاربرد دارد. پویایی متن و نمایش به صورت پیوسته با الگو‌های حرکتی متنوع، از ویژگی‌های اصلی این نمایشگر‌ها به شمار می‌آید. از تابلو LED می‌توان به عنوان تابلو سر درب مغازه نیز استفاده کرد.

مزایای تبلیغ با تابلو روان


  • مصرف انرژی پایین‌تر نسبت به سایر نمونه‌های نمایشگر‌های دیجیتال مثل تلویزیون شهری

    روشنایی بالا و جذب مخاطب در تمامی ساعات شبانه روز

    قابلیت به روز رسانی سریع و آسان

    نصب و تعمیر ساده


معایب استفاده از تابلو روان برای تبلیغات


  • محدودیت در نمایش تصویر و ویدئو

    کاهش کارایی و جذب مخاطب در محیط‌های شلوغ و پر تردد

    تابلوهای روان LED برای محیط‌هایی مانند فروشگاه‌ها و خیابان‌های پررفت‌وآمد مناسب هستند.


بیلبورد‌های سه بعدی؛ گامی به سوی آینده در صنعت تبلیغات


رد پای تکنولوژی در صنعت تبلیغات با ورود نمایشگر‌های سه بعدی پر رنگ‌تر شد. این نمایشگر‌های تبلیغاتی جلوه ای از نسل جدید فناوری در دنیای بازاریابی جهانی به حساب می‌آیند. بیلبورد‌های سه بعدی با ایجاد تصاویر سه بعدی در سطح شهر، تجربه‌ای متفاوت برای مخاطبان به وجود می‌آورد. این نوع تبلیغات برای برند‌هایی که دنبال نوآوری هستند انتخاب مناسبی است.

 

مزایای تبلیغ با نمایشگر‌های سه بعدی


  • جلب توجه طیف عظیمی از مخاطبان

    مناسب برای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه

    تبلیغ توسط خود مخاطبان با پخش ویدئو و تصویر در صفحات مجازی

    بالاترین نرخ تعامل مخاطب با تبلیغات


معایب استفاده از بیلبوردهای سه بعدی


  • هزینه تولید و پیاده سازی بالا

    تعمیر و نگهداری پیشرفته


استفاده بهینه از فضاهای شهری با استرابورد ها


استرابورد‌ها نسخه کوچک شده از نمایشگر‌ها تبلیغاتی شهری هستند که در ارتفاع کم نصب می‌شوند. این بیلبورد‌های اغلب در کناره‌های خیابان جای می‌گیرند. ارتفاع نصب این تابلو‌ها هم اندازه با خود رهگذران است و همین عامل باعث تعامل افراد را با آن‌ها افزایش می‌دهد. دسترسی بهتر مخاطبان به استرابورد ها، محبوبیت آن‌ها را نزد کسب و کار‌های مختلف برای تبلیغات بالا برده است. از این ابزار می‌توان برای تبلیغات محلی و جذب مخاطبان در یک منطقه مشخص از شهر، استفاده کرد.

 

مزایای استفاده از استرابورد برای تبلیغات


  • دسترسی راحت تر برای مخاطبان

    هزینه‌های نصب و نگهداری کمتر نسبت به سایر انواع نمایشگر‌های غول پیکر سطح شهر


نقاط ضعف استرابورد در تبلیغات شهری


  • محدودیت در جذب مخاطبان از فواصل دور


جذب مخاطب با تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر


نصب تابلو تبلیغاتی در سطح شهر یکی از روش‌هایی است که باعث معرفی برند به افراد زیادی در مدت زمان کوتاه می‌شود. این شیوه تبلیغاتی می‌تواند تاثیر خود را در کوتاه مدت به شکل پر رنگی به جای بگذارد. امروزه تابلو‌های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که برند‌های مختلف برای بازاریابی از آن‌ها استفاده می‌کنند. مجموعه دیاکو به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده نمایشگرهای دیجیتال تبلیغاتی و تلویزیون شهری در کل کشور به حساب می‌آید. این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه، محصولاتی با ضمانت کیفیت و قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌کند.

https://taghribnews.com/vdcfvjdvew6dv1a.igiw.html

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *