Wp Header Logo 2641.png

جرمی برایانت، انیماتور پیشین بتسدا، در مصاحبه جدید خود متذکر شد که گیم‌پلی مهم‌ترین جنبه بازی The Elder Scrolls 6 خواهد بود و سازندگان باید این عنصر را در اولویت قرار دهند.

جرمی برایانت در مصاحبه‌ای با پادکست Kiwi Talkz گفت:

برای من، گیم‌پلی مهم‌ترین بخش بازی است. این موضوع احتمالا برای یک هنرمند عجیب به نظر برسد، اما اولین چیزی که از یک بازی می‌خواهم این است که از سیستم‌های آن لذت ببرم و بعد از آن، خواستار شکل و ظاهر زیبا در یک بازی هستم. اسکایریم، که خودم روی آن کار کرده‌ام، هنوز از نظر بصری خوب است، اما قطعاً به اندازه بسیاری از بازی‌های جدید واقع‌گرایانه نیست. با این حال، به خاطر سیستم‌های قوی‌اش هنوز هم به بازی کردن آن ادامه می‌دهیم. ممکن است بازی‌ای ۱۰۰% واقع‌گرایانه باشد، اما اگر جذابیت نداشته باشد، من هیچ تمایلی به تجربه آن ندارم.

جرمی برایانت، با این که گیم‌پلی را مهم‌ترین جنبه هر بازی می‌داند، هیچ اطلاعات داخلی درباره بازی بعدی Elder Scrolls ندارد. او می‌گوید:

من اطلاعاتی درباره این عنوان ندارم و اصلاً در پروژه The Elder Scrolls 6 دخالتی نداشته‌ام. همه چیز برای من کاملاً مبهم است.

من نسبت به The Elder Scrolls 6 خوشبین هستم و فکر می‌کنم بتواند موفق ظاهر شود. من زیاد از Fallout 4 راضی نبودم و Starfield هم به نظرم جذاب نبود، بنابراین نگرانم که بتسدا دیگر آن جادوی سابق را نداشته باشد و سطح ظرافتی که در ساخت چنین بازی‌هایی داشت را از دست داده باشد. اما تنها زمان است که این موضوع را روشن خواهد کرد.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *