Wp Header Logo 450.png

هیدکی کامیا، بنیانگذار سابق PlatinumGames و کارگردان عناوینی مانند Bayonetta ،Devil May Cry، اعلام کرد که هنوز می‌خواهد روزی بازی لغو شده Scalebound را دوباره توسعه دهد.

کارگردان سابق فرنچایزهایی مانند The Bayonetta ،Devil May Cry و Okami، بیش از یک سال پیش استودیوی PlatinumGames را ترک کرده و در حال حاضر روی دنباله جدیدی برای عنوان Okami در استودیوی تازه تأسیس خود، Clovers کار می‌کند. حال بر اساس توییت اخیر این استودیو، به نظر می‌رسد که کامیا همچنان عنوان کنسل شده Scale Bound را فراموش نکرده است.

ScaleBound، یک عنوان اکشن نقش آفرینی بود که توسعه آن در سال ۲۰۱۳ توسط PlatinumGames و به کارگردانی کامیا آغاز شده و قرار بود در سال ۲۰۱۷ توسط مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس منتشر شود. متأسفانه اما حدود یک سال پیش از عرضه، مایکروسافت از کنسل شدن این پروژه خبر داد و پرونده آن برای همیشه بسته شد.

توییت جدید Clovers، کامیا و دیگر کارکنان را پشت مانیتوری نشان می‌دهد که در آن، ویدیوهای قدیمی گیم‌پلی از عنوان Scalebound را به نمایش می‌گذارد. در توضیحات این توییت نوشته شده است:

متوجه خوشحالی خاصی دور و بر میز آقای کامیا شدیم. او در حال یادآوری خاطرات خود از دوران توسعه Scalebound بود. این عنوان هیچ‌وقت منتشر نشد، اما هنوز هم او نسبت به آن احساس افتخار می‌کند.

هیدکی کامیا از علاقه خود به توسعه دوباره عنوان کنسل شده Scalebound می‌گوید - گیمفا

در این ویدیو، کامیا به همکاران خود توضیح می‌دهد که شخصیت اصلی Scalebound، علی‌رغم حضور در یک جهان فانتزی، تلفن همراه و هدفون داشت. در این لحظه، یکی از همکاران این شخصیت اصلی را با شخصیت‌های انیمه و مانگا‌‌های ژانر ایسکای (Isekai) تشبیه می‌کند که کامیا در جواب می‌گوید:

اره دقیقاً. این [ایسکای] ترند امروز‌های رسانه محسوب می‌شود. دوست دارم که روزی آن را دوباره بسازم.

لازم است بدانید که ژانر ایسکای، به انیمه و کمیک‌های مصور ژاپنی گفته می‌شود که در آن شخصیت اصلی به صورت مستقیم یا پس از مرگ و به کمک تناسخ، از جهان عادی به یک دنیای فانتزی منتقل می‌شود.

نکته جالب، این است که پس از انتشار این توییت توسط استودیوی Clovers، کامیا ضمن ریتویت کردن آن نوشت:

بیا انجامش بدهیم، فیل!

واضح است که منظور کامیا، کسی نیست جز فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیرعامل ایکس باکس. در سال ۲۰۲۲ نیز، کامیا در مصاحبه‌ای با VGC، به همین شکل، گفته بود که «فیل، بیا انجامش بدهیم. این یک شوخی نیست، من کاملاً جدی هستم».

متأسفانه در سپتامبر همان سال، فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با Game Watch، گفته بود که «در حال حاضر، چیزی راجع به Scalebound برای گفتن وجود ندارد».

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *