Wp Header Logo 1040.png

کارگردان Doom: The Dark Ages، هوگو مارتین (Hugo Martin)، اخیرا اظهارات جالبی در مورد این عنوان داشته‌ است.

مارتین در مورد سلاح‌های بازی گفت:

من فکر می‌کنم فقط شاتگان‌ها با نمونه‌های قبلی یکسان هستند. تفنگ‌های پلاسما بسیار متفاوت خواهند بود و بقیه سلاح‌ها هم کاملاً جدید به شمار می‌آیند. ما می‌خواهیم ابزار‌های تازه‌ای را برای حرفه‌ای شدن در اختیار شما قرار دهیم. البته که سلاح‌های عناوین کلاسیک هم در بازی وجود دارند. این یک بازی Doom است، شما باید یک تفنگ پلاسما داشته باشید. باید چند نوع شاتگان داشته باشید، اما چند سلاح کاملا جدید هم در بازی داریم.

در ادامه لیست سلاح‎‌های جدید و آن‌هایی که کارگردان اخیرا در مورد آنها صحبت کرده را مطالعه می‌کنید:

  • شاتگان: به شدت شبیه شاتگانی است که در DOOM Eternal بود.
  • سوپر شاتگان: سلاح بسیار محبوب این سری که در The Dark Ages قلاب آن با سپر جدید Slayer جایگزین شده است.
  • جمجمه‌ شکن: یک سلاح جهنمی که مهمات آن جمجمه است. این سلاح برای مبارزه در فواصل نزدیک کاربرد دارد و تکه‌های جمجمه‌ را با سرعت زیاد به سمت دسته‌ای از دشمنان پرتاب می‌کند.
  • Railspike: این یک سلاح کاملا جدید در این سری است و با شلیک پین‌های فولادی دشمنان را به دیوار میخکوب می‌کند. درست مانند کمان Half-Life.
  • موشک‌انداز: شباهت زیادی به موشک‌انداز Doom Eternal دارد، اما باید دید که چه تفاوت‌هایی با آن خواهد داشت.
  • شتاب دهنده: کارگردان بازی می‌گوید که این سلاح پلاسمایی جدید بوده و در برد کوتاه موثرتر است.
کارگردان Doom: The Dark Ages می‌گوید به غیر از شاتگان‌ها، همه سلاح‌ها جدید هستند یا کاملا ارتقا یافته‌اند - گیمفا

ممکن است سورپرایزهای بیشتری در میان ابزار نبرد اسلیر وجود داشته باشد، اگرچه تمام سلاح‌های Doom: The Dark Ages، در کنار سپر جدید و سه اسلحه از نزدیک کاملا جدید در دسترس پلیر قرار می‌گیرند. این ترکیب سلاح‌ها، گیم‌پلی را کاملا متفاوت از نسخه‌های قبلی می‌کند.

وسایل نقلیه هم در بازی وجود دارند. ما یک اژدهای پرنده خواهیم داشت و قابلیت کنترل ربات‌های عظیم الجثه Atlan نیز وجود دارد که مارتین‌ آن‌ها را با ربات‌های Pacific Rim مقایسه می‌کند.

البته سلاح‌هایی مثل توپ سنگین بازی Doom Eternal نیز باز نخواهند گشت، زیرا سازندگان می‌خواستند هنگام ساخت بازی Doom: The Dark Ages حس‌های تازه‌ای به وجود بیاورند. مارتین در این باره گفت:

اگر بخواهیم این ابزار را در ابتدای بازی دوباره به دست بازیکنان بدهیم، حس یک DLC القاء می‌شود، زیرا بازیکنان در حال حاضر هم در استفاده از آن استاد هستند.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *