Wp Header Logo 168.png

بازی Clair Obscur: Expedition 33 که به تازگی عرضه شده، تنها با فاصله دو روز از انتشار نسخه ریمستر The Elder Scrolls IV: Oblivion توسط Bethesda روانه بازار شد.

این همزمانی در ابتدا نگران‌کننده به نظر می‌رسید، اما به نظر می‌رسد استودیوی سازنده، یعنی Sandfall Interactive، و ناشر بازی، Kepler Interactive، کاملاً بر این وضعیت مسلط هستند و آن را به خوبی مدیریت کرده‌اند. با وجود انتشار همزمان با نسخه ریمستر Oblivion، بازی Clair Obscur: Expedition 33 با استقبال گسترده و فروش چشمگیر یک میلیون نسخه در تنها سه روز مواجه شده است. مت هاندراهان، یکی از مدیران ارشد Kepler، در مصاحبه‌ای با TheGameBusiness اعلام کرد هرگز نگران رقابت با مجموعه Elder Scrolls نبوده است. او توضیح داد:

همیشه می‌دانستیم Expedition 33 هویت منحصر به فردی دارد. RPGهای سبک غربی و ژاپنی مخاطبان متفاوتی دارند. بسیاری از طرفداران Elder Scrolls ممکن است به سراغ Final Fantasy نروند و بالعکس.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که بازی توانسته در سایه یک عنوان سنگین وزن مانند Oblivion Remastered به موفقیت قابل توجه‌ای دست یابد. هاندراهان توضیح داد که جذب طبیعی مخاطبان، قیمت ۵۰ دلاری و عرضه در گیم پس باعث شد Clair Obscur تحت الشعاع Oblivion Remastered قرار نگیرد. او افزود:

زمانی که بازی ما منتشر شد، تکانه خودمان را داشتیم و مطمئن بودیم می‌توانیم در کنار آن بایستیم. می‌دانستیم بازی مورد توجه قرار خواهد گرفت. نتیجه هم از بهترین حالت ممکن بهتر بود. در واقع، مجاورت با Oblivion اصلاً به ما آسیب نرساند. به نظر من فقط توجه‌ها را آن هفته به RPGهای باکیفیت جلب کرد و همه درباره این سبک صحبت می‌کردند.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *