Wp Header Logo 527.png

کارگردان DOOM: The Dark Ages در جدیدترین صحبت‌های خود به سیستم گلوری کیل پرداخته که در این نسخه تغییراتی به خود دیده است.

The Dark Ages چرخه مبارزه را به‌طور چشمگیری متحول کرده و با ترکیب مبارزات سنگین‌تر، سیستم پری (دفع حملات) و تغییرات در گلوری کیل (Glory Kill)، تجربه جدیدی ارائه می‌دهد.

برخلاف نسخه‌های قبلی، گلوری کیل‌ها اکنون غیرهمگام‌سازی شده‌اند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا به‌صورت روان از یکی به دیگری منتقل شوند. در کلیپ جدید Hugo Reacts در پلتفرم ایکس (توییتر سابق)، هوگو مارتین، کارگردان بازی، درباره دلیل اصلی این تغییر توضیح داد. این ایده به دلیل افزایش تعداد دشمنان در میدان نبرد نسبت به نسخه‌های قبلی و افزایش بیش از حد به نمایش در آمدن انیمیشن‌ها شکل گرفت. به عبارتی، سیستم قبلی در قالب کنونی «بسیار خسته‌کننده‌» نمود پیدا می‌کرد که می‌بایست تغییراتی به خود ببیند.

مارتین همچنین مشخص کرد که فیلم ۳۰۰ از زک اسنایدر، «مرجع اصلی» در اجرای چندین گلوری کیل پی در پی بوده است. او همچنین اشاره کرد که تیم سازنده از یک «سطل انیمیشن‌های حمله نزدیک» در طول یک گلوری کیل استفاده می‌کند که بسته به سلاح استفاده‌شده و نوع دشمن می‌تواند تغییر کند.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *