تهیهکننده Elden Ring: Nightreign از بازیکنان تشکر میکند که با وجود برخی ویژگیهای عجیب، از این عنوان استقبال کردهاند.
بازی Elden Ring: Nightreign به یکی از بحثبرانگیزترین آثار استودیوی FromSoftware در سالهای اخیر تبدیل شده است؛ نمرههای آن در وبسایت Metacritic یادآور آثار مبهم و قدیمی این استودیو است و کاربران استیم هم از محدودیت ۶۰ فریم بر ثانیهای بازی تا نبود پشتیبانی از حالت دونفره، انتقادهایی را مطرح کردهاند. با این حال، این موارد مانع از آن نشده که بیش از ۲ میلیون بازیکن بازی را تهیه کنند. یاسوهیرو کیتائو، تهیهکننده بازی، بابت این موضوع عمیقاً قدردان است. کیتائو در واکنش به اعلام فروش روز اول بازی گفت:
Nightreign ویژگیهای طراحی عجیبی دارد و در بسیاری از جنبهها با عناوین اخیر ما متفاوت است. با این حال، بسیاری از شما با شجاعت وارد این دنیا شدهاید و از این بابت عمیقاً سپاسگزاریم.
او با اشاره به ماهیت خاص بازیهای این استودیو ادامه داد:
همانند Demon’s Souls یا Sekiro، ممکن است در ابتدا بازی گیجکننده باشد، اما درست مانند آن آثار، Nightreign نیز چالشها و تجربههای خاص خود را ارائه میدهد. وقتی از سدِ چالش اولیه عبور کنید، بازی قطعاً حس موفقیتی منحصربهفرد به شما خواهد داد. امیدواریم از آن لذت ببرید.
در حال حاضر هنوز نمیتوان به اجماعی درباره موفقیت یا شکست Nightreign رسید و روشن است که بازی، برخلاف آثار اخیر FromSoftware، بهوضوح مخاطب متفاوتی را هدف گرفته؛ مخاطبی که به تجربههای چندنفره گرایش بیشتری دارد. این موضوع اهمیت بیشتری پیدا میکند وقتی بدانیم که بازی The Duskbloods، یکی از بزرگترین عناوین آینده برای Switch 2 نیز رویکردی چندنفره در قالب فرمت سولزبورن دارد. باید دید Nightreign و The Duskbloods در مسیرشان به موفقیت خواهند رسید یا خیر.
source