بازی MindsEye که توسط تهیهکننده سابق سری GTA کارگردانی میشود، مسیر پرحاشیهای را از زمان معرفی تا به این لحظه طی کرده است. حال در جدیدترین مصاحبه خود، لسلی بنزیز از مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی MindsEye و حجم محتویات آن پرده برداشت.
لسلی بنزیز (Leslie Benzies) در مصاحبه خود با وبسایت GamesIndustry، با انتقاد از حجم محتویای زیاد برخی از بازیهای امروزی، توضیح داد:
فکر نمیکنم بتوانید محتوای «اضافی» در بازیها داشته باشید. من باور دارم که مردم، اصل مطلب و بخشهای مهم را [در بازیها] میخواهند. ما سعی کردهایم تا جایی که ممکن است، محتوای اصلی و جذابی تولید کنیم.
او در ادامه افزود:
چیزی که دادهها نشان میدهند، این است که [در بحث] بازیهای بزرگ، مردم آنها را به طور کامل بازی نمیکنند. بنابراین وقتی چیزی میسازید، ترجیح من این است که تجربهای کامل از ابتدا تا پایان را بسازید و یک بازی ۲۰۰ ساعته تحویل ندهید. چیزی بسازید که قابل تمام شدن باشد اما همچنان دارای برخی موارد جانبی نیز باشد که جهان را کاملتر کند. برای مثال، بسیاری از ماموریتهای جانبی در بخش بازی MindsEye، به عنوان داستانهای پسزمینهای شخصیتها یا مکملی برای آنچه در جهان اتفاق میافتد عمل خواهند کرد.
او همچنین در این مصاحبه، با تصحیح گفته قبلی خود که مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی را ۱۵ ساعت اعلام کرده بود، گفت که برای تجربه کامل این عنوان، به حدود ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهد بود.
در نهایت، بنزیز در مورد قیمت بازی MindsEye که ۶۰ دلار است و کمی پایینتر از نرخ عادی بازیهای این روز صنعت محسوب میشود گفت:
جهان در وضعیت عجیبی قرار دارد. مردم نگران قیمت تخممرغ هستند. بنابراین فکر میکنم مردم در این روزگار سخت، قدر ارزش [این بازی] در برابر قیمت آن را میدانند.
بازی MindsEye، در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی با قیمت $۵۹.۹۹ / £۵۴.۹۹ عرضه خواهد شد.
source