استودیو Sucker Punch Productions قصد دارد بازی Ghost of Yotei را کمتر از Ghost of Tsushima تکراری بسازد زیرا تیم توسعهدهنده نمیخواهد «بازیکنان مجبور باشند کارهای تکراری را بارها و بارها انجام دهند.»
در مصاحبهای با وبسایت Automaton، کارگردانان مشترک نیت فاکس و جیسون کانل تأکید کردند که همچنان به Ghost of Tsushima علاقه دارند. با این حال، برخی موارد میتوانستند بهتر اجرا شوند. ظاهراً تیم این فرصت را دارد تا آموختههای خود را در Ghost of Yotei به کار بگیرد.
فاکس اعتراف میکند که Ghost of Tsushima با مشکلاتی در ریتم بازی مواجه بود؛ به ویژه در بخشهای اکتشاف و مینیگیمها. بازخوردهای دریافتی حتی برخی المانهای گیمپلی را بیش از حد تکراری و یکنواخت توصیف کردهاند. فاکس توضیح داد:
عنوان Ghost of Tsushima مینیگیمهای مختلفی دارد اما متأسفانه برخی از آنها، به ویژه بخشی که باید یک روباه را تا یک معبد مخفی دنبال کنید، تنوع چندانی ندارند و در نهایت به یک کار خستهکننده تبدیل میشوند. ما این موضوع را از بازخوردهای بازیکنان نیز احساس کردیم.
فاکس سپس شرح داد که Ghost of Yotei بخش مینیگیمها را بهبود بخشیده است تا بازیکنان مجبور نباشند «هر بار که کنجکاوی آنها را به سمت رازهای جدید در حین اکتشاف میکشاند، همان کار تکراری را انجام دهند.» او اظهار داشت:
ما انواع مختلفی از نتیجهها را آماده کردهایم که میتوانند فراتر از انتظارات بازیکنان باشند. معتقدیم زیبایی بازیهای جهانباز در اکتشاف نهفته است؛ بنابراین مصمم بودیم که تجربه متنوعی را به بازیکنان ارائه دهیم.
source