Wp Header Logo 2474.png

Dying Light: The Beast برخلاف نسخه دوم، امکان هدایت داستان توسط بازیکنان را فراهم نمی‌کند اما به گفته تیمون اسمکتالا، کارگردان فرنچایز، این اتفاق در واقع یک نقطه قوت برای بازی است.

اسمکتالا در گفت‌وگو با GamesRadar توضیح داد که این بار «هیچ انتخاب داستانی» وجود نخواهد داشت:

به نظرم روایت خطی به ما این امکان را می‌دهد که کنترل بیشتری روی آینده سری داشته باشیم و رویدادهای رسمی داستان را مشخص کنیم. وقتی به بازیکنان حق انتخاب می‌دهید، در واقع نباید تعیین کنید کدام انتخاب تعیین شده و رسمی (Canon) است و کدام نیست.

اگر به بازیکنان بگویید «این بازی حق انتخاب به بازیکن می‌دهد»، نمی‌توانید نسخه رسمی خود را به آن‌ها تحمیل کنید […] باید بپذیرید که برای هر بازیکن، نسخه رسمی و کنون متفاوت خواهد بود.

بازی Gears 5 نیز با چنین معضلی مواجه بود. اگر بازیکنان بین دو پایان مختلف یکی را انتخاب کنند و دنباله بازی فقط یکی از آن‌ها را به عنوان نسخه رسمی بپذیرد، در واقع تصمیم نیمی از بازیکنان نادیده گرفته شده و کل این مکانیزم بی‌معنا می‌شود. اسمکتالا در ادامه اظهار داشت:

فکر می‌کنم در آینده می‌خواهیم کنترل بیشتری روی داستان کنون و مسیر روایی هر بازی جدید Dying Light داشته باشیم، به خصوص که برنامه‌های زیادی برای آینده فرنچایز داریم. بنابراین باید مطمئن شویم که داستان دقیقاً به سمتی که می‌خواهیم پیش می‌رود.

بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *