Wp Header Logo 791.png

چرخه توسعه بازی Death Stranding 2: On The Beach به دلیل همزمانی با شیوع ویروس کورونا به شدت پرتلاطم بود؛ در واقع هیدئو کوجیما فاش کرد که اگر همه‌گیری کووید-۱۹ رخ نمی‌داد، این بازی می‌توانست حتی در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که فقط نبود همه‌گیری باعث این تاخیر شد. کوجیما خود اعتراف می‌‌کند که تصمیمات مهمی مانند حذف برخی دیالوگ‌ها به دلیل پیشرفت فناوری نقشه‌برداری چهره را در لحظه گرفته است.

او در مصاحبه‌ای با IndieWire درباره پیشرفت‌های تکنولوژیکی بین دو بازی Death Stranding گفت که فناوری نقشه‌برداری چهره آنقدر پیشرفت کرد که تیم او «دو سال کامل» را صرف یادگیری آن کرد. او درباره حذف برخی دیالوگ‌های توضیح داد:

سیستم‌های ضبط چهره واقعاً ارتقا یافته‌اند و ما توانستیم حالات چهره بسیار ظریفی را ثبت کنیم. حتی بعضی صحنه‌ها را تغییر دادم و برخی دیالوگ‌ها را حذف کردم، چون حالات چهره به‌تنهایی (برای انتقال احساسات) کافی بودند. این تصمیمات را در لحظه گرفتم.

اگرچه تجهیزات ضبط حرکت و چهره به‌شدت بهبود یافتند اما بخش زیادی از کارگردانی Death Stranding 2 به‌صورت دورکاری انجام شد که برای کوجیما چالش‌برانگیز بود. او به IndieWire گفت:

مجبور بودم از توکیو کارگردانی کنم. قوانین Sony در آن زمان به این صورت بودند. ما از گوشی‌های هوشمند، Zoom، آیپد و چندین دوربین برای جلسات دورکاری استفاده می‌کردیم. اعتراض کردم و گفتم این کار غیرممکن است اما به من گفتند که تمام استودیوهای دیگر هم به‌صورت دورکاری کار می‌کنند و من هم باید از همین قوانین پیروی کنم.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *