Wp Header Logo 2355.png

کارگردان Silent Hill f می‌گوید کیفیت ریمیک Silent Hill 2 آن‌قدر بالا بوده که اکنون به عنوان معیار برای تمام آثار آینده فرنچایز شناخته می‌شود و فشار زیادی روی تیم سازنده برای رسیدن به این سطح از کیفیت وجود دارد.

طی این سال‌ها، فراز و نشیب‌های فرنچایز Silent Hill باعث شده تا طرفداران گاهی نتوانند به تضمین کیفیت یک بازی جدید از این سری اطمینان داشته باشند. به ازای هر موفقیت کسب شده همچون ریمیک Silent Hill 2، یک اثر ضعیف مانند Short Message یا Ascension وجود دارد. این موضوع اکنون فشار مضاعفی به تیم توسعه دهنده Silent Hill f وارد کرده است. مواردی چون انتقاد نسبت به شباهت گیم‌پلی به عناوین سولزلایک یا تمرکز بیش از حد روی اکشن و مبارزات حواشی‌ای را به وجود آورده‌اند، اما سازندگان برای هر یک از این موارد، توجیه خود را دارند.

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کننده سری Silent Hill و آل‌یانگ (Al-Yang)، کارگردان Silent Hill f، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PCGamesN متذکر شدند که اکنون، معیار کیفیت برای آن‌ها ریمیک Silent Hill 2 است و تمام عناوین آینده فرنچایز باید تلاش خود را برای رسیدن به این استاندارد به کار بگیرند. با این حال، کمال‌گرایی رخ داده در مسیر ساخت عنوان مذکور، توسعه دهندگان را از امتحان کردن ایده‌های جدید نترسانده است:

در عین فشاری که برای رسیدن به کیفیت Silent Hill 2 Remake حس می‌کنیم، همچنان فکرمان به سوی برداشتن گام‌های جدید برای جان دادن دوباره به این مجموعه کشیده می‌شود و اینجاست که خلاقیت ما در گیم‌پلی، محیط و مبارزات شروع به کار می‌کند.

بازی Silent Hill f در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *