Wp Header Logo 322.png








بانک  شهر تبلیغات پیراهن پرسپولیس را  هم گرفت


بانک شهر با در اختیار گرفتن تمامی تبلیغات پرسپولیس، نقش حامی مالی اصلی را بر عهده گرفت تا تغییر مهمی در ساختار درآمدزایی سرخپوشان رقم بخورد.







​ پس از قطع همکاری با عنوان اسپانسر پیراهن پرسپولیس، حالا بانک شهر تصمیم گرفته به طور مستقیم مدیریت تبلیغات باشگاه را بر عهده بگیرد و احتمالا این موضوع را به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه اختصاص خواهد داد.

این بانک که در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس نقش اصلی را دارد، ترجیح داده هزینه‌های تبلیغات را به جای برون‌سپاری، به صورت داخلی تأمین کند و آن را در قالب بودجه به باشگاه پرسپولیس بدهد.

این تصمیم به معنای آن است که از این پس تمامی تبلیغات روی پیراهن، مدیای رسمی و سایر بسترهای تجاری باشگاه زیر نظر این بانک خواهد بود. پیش از این، کنسرسیوم مالکیت از طریق جذب شرکت‌های خصوصی، درآمدهای تبلیغاتی را برای باشگاه فراهم می‌کرد اما حالا مسیر به سمت متمرکز شدن درآمدها در زیرمجموعه‌های بانک تغییر یافته است.

نکته جالب اینکه باشگاه  پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ اسپانسر سابق را روی پیراهن داشت اما حالا این تبلیغ تغییر خواهد کرد و هنوز هم مشخص نیست که دقیقا چه نامی جایگزین خواهد شد.

 












source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *