Wp Header Logo 572.png

برایان فارگو (Brian Fargo)، رییس استودیو inXile Entertainment باور دارد که بازی Clockwork Revolution، پیچیده‌ترین پروژه‌ای بوده که روی آن کرده است. او کسی است که سابقه ساخت عناوین مطرح RPG از جمله Fallout و Arcanum را در کارنامه خود دارد.

برایان فارگو و چاد مور (Chad Moore)، رییس inXile Entertainment و کارگردان بازی Clockwork Revolution، اخیرا در رویداد PC Gaming Show: Most Wanted 2025 حضور یافتند و گرچه نمایش جدیدی از پروژه خود همراه نداشتند، اما به توضیح درباره ابعاد این بازی جاه‌طلبانه پرداختند. فارگو که پیش‌تر روی آثار مطرحی چون Fallout ،Arcanum و Wasteland کار کرده، ضمن اشاره به پیچیدگی فوق‌العاده Clockwork Revolution از لحاظ مکانیک و حجم توسعه بازی بیان داشت:

سیستم ساخت کاراکتر، واکنش‌پذیری نسبت به تصمیمات پلیر و البته کمدی سیاه و فانتزی‌ای که اگر تریلر بازی را دیده باشید، متوجه درخشان بودن آن خواهید شد، تنها بخشی از جزییات زیاد این اثر است. باید بگوییم که ما، تنها بخش کوچکی از جهان بازی، شخصیت‌ها و مکانیک‌هایی که قرار است با آن‌ها تعامل کنید را نمایش داده‌ایم.

چاد مور، در ادامه صحبت‌های فارگو گفت:

ما توسعه این بازی را با گسترش واکنش‌پذیری بصری به یک سطح جدید که اجازه می‌دهد بازیکن، به گذشته رفته و تاریخ را بر اساس انتخاب‌های خود بازنویسی کند، پیچیده‌تر از قبل کرده‌ایم.

با این حال، هنوز خبری از تاریخ عرضه Clockwork Revolution نیست؛ البته که فارگو می‌گوید هر زمان که وقتش برسد، جدیدترین اثر آن‌ها روی کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس (و سرویس گیم پس) قابل تجربه خواهد بود.

شاید بد نباشد بدانید که آخرین عنوان منتشر شده از inXile به سال ۲۰۲۰ و Wasteland 3 باز می‌گردد که ترکیبی درخشان از کمدی سیاه و سیستم RPG واکنش‌گرا را پیش روی بازیکنان قرار داده بود.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *