Wp Header Logo 668.png

لیام نیسون با بازگشت خود در تریلر فیلم Absolution، تمامی سینماگران و طرفداران خود را خوشحال کرد.

خوشبختانه استودیوی Samuel Goldwyn Films جدیدترین فیلم اکشن درامای ستاره‌ی ما، با نام Absolution و در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان)، را منتشر کرد. بهترین جنبه‌ی این فیلم، جدا از تاریخ انتشار نزدیک آن، به نمایش گذاشتن لیام نیسون و تمام شکوه او در تریلری جدید است. هانز پیتر مولاند مسئولیت کارگردانی این اثر را به عهده دارد. پروژه‌ی اخیر نیسون، پیش از این، Thug نام داشت. وی نقش خلافکاری را بازی می‌کند که باید با افزایش سن خود و رابطه‌ی شکسته‌ی خود با فرزندانش کنار بیاید. او در حال تلاش است تا رابطه‌ی خود با فرزندانش را ترمیم کند و از دنیای خلاف بیرون بیاید.

پس از دریافت تشخیص غم‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ی دکتر، کاراکتر نیسون قصد دارد دنبال رابطه و عشق باشد. همین جا بود که وی در مقابل خانه‌ی دختر خود قرار می‌گیرد. فرانکی شاو نقش دختر او را بازی خواهد کرد و از دیدن پدرش اصلاً هیجان‌زده نیست. دلیل این نارضایتی کاملاً منطقی‌ست. در صحنه‌ی بعد ما مشاهده می‌کنیم که شخصیت لیام نیسون از یک توپ بیلیارد برای بیهوش کردن یک فرد ناشناس استفاده می‌کند. مدت زمان زیادی نمی‌‍گذرد که او دزدیده شدن یک زن جوان را نادیده می‌گیرد و حسی مذهبی و روحانی را تجربه می‌کند. از همین لحظه، کاراکتر نیسون تصمیم به برداشتن قدم در مسیر رستگاری و نجات می‌گیرد. ظاهراً لیام نیسون برای این نقش لهجه‌ای از اروپای شرقی را انتخاب کرده است. البته هنوز این موضوع تایید نشده است.

اشخاص دیگری که در لیست بازیگران این فیلم، همراه با نیسون، حضور پیدا می‌کنند شامل ران پرلمن در نقش رئیس مافیا، یولاندا راس، دنیل دیمر، خاویر مولینا، جیمی گونزالس، جاش درنن، دیانا نایر تارازا و ترانس پولیام می‌شوند.

منبع: Collider

علی عبداللهی

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *