Wp Header Logo 687.png

بر اساس آخرین شایعات، Persona 6، نسخه بعدی فرنچایز نقش‌‌آفرینی Sega و Atlus، در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

کاربر p0wyful که به نظر می‌رسد منابعی در Atlus داشته و همچنین با اینسایدری که قبلا با نام Midori شناخته می‌شد ارتباط دارد، جزئیاتی در مورد گیم‌پلی و بازه انتشار Persona 6 اشتراک گذاشته است. او اشاره کرد که این بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و به طور دقیق‌تر جولای و آگوست را هدف قرار داده است.

با توجه به توییت این شخص، DLC هایی هم برای Persona 6 در نظر گرفته شده است. او اشاره کر که بازی شامل قابلیت شخصی‌سازی برای اعضای گروه‌ها و شخصیت‌های اصلی است. وی همچنین مدعی شد که Atlus روی بسته‌های الحاقی کوچک و بزرگی که مستقل از بازی هستند نیز کار می‌کند.

این منبع داخلی همچنین ادعا کرد که تم رنگی Persona 6 سبز است و تم کلی آن سیاه و سفید، همانطور که قبلا شایعه شده بود. وی توضیح داد که دوگانگی عنصر اصلی بازی است و شخصیت‌های اصلی، یعنی کورو و شیرو، این موضوع را به وضوح به تصویر خواهند کشید. همچنین، پروتاگونیست‌ مذکر بر دیگری اولویت خواهد داشت، اگرچه هر دوی آنها مدت زمان گیم‌پلی طولانی‌ای دارند. با این حال، منبع داخلی یاد شده اشاره کرد که طرفداران نباید انتظار انتخاب یا زمان بازی برابر برای هر دو شخصیت داشته باشند.

علاوه بر این، P0wyful ادعا کرد که Persona 6 در یک مدرسه هنر روایت می‌شود. اینجاست که عنصر سیاه و سفید و دوگانگی نقش جدایی‌ناپذیر خود را ایفا می‌کند. گفته می‌شود که این بازی شامل درگیری‌های زیادی بین هنر مدرن و هنر سنتی است و یکی از مناقشات اصلی بازی مدرنیته در مقابل سنت خواهد بود. تمرکز دیگر و البته کوچکتر بازی، قرار است بر مدیوم‌های مختلفی از جمله موسیقی، نقاشی، نویسندگی و … باشد. این نیز به نوعی بر بازیگران اصلی تأثیر می‌گذارد.

و در آخر این اینسایدر گفته که Persona 6 در دنیایی نیمه‌ جهان‌باز روایت می‌شود و معتقد است که استعاره شکلی بر انتخاب این طراحی تأثیر گذاشته و انتظار دارند دنیای بازی از نظر مقیاس مشابه نسخه دوم باشد.

v-alkalineDante2099

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *