Wp Header Logo 700.png

نقدها و نمرات بازی اکشن نقش‌آفرینی Black Myth: Wukong در حال انتشار هستند. با بخش نتیجه‌گیری برخی از بررسی‌ها همراه باشید.

در ادامه خلاصۀ برخی بررسی‌های منتشر شده را مطالعه می‌کنید:

Gamefa 9/10

Black Myth: Wukong چه در مبارزات و چه در ساختار نقش‌آفرینی خود چندان اثر نوآورانه‌ای نیست و بیشتر حس یک گلچین از مکانیک‌ها و المان‌های عناوین اکشن، سینمایی و سولزلایک مطرح سال‌های گذشته را القاء می‌کند. اما نکته آنجاست که سازندگان به خوبی اثر خود را طی ایده‌پردازی و توسعه درک کرده و توانسته‌اند ایده‌های مناسب با اهداف بازی را شناسایی و در بطن آن اعمال کنند. حتی با وجود مشکلاتی در طراحی مراحل و روایتی گُنگ برای افراد ناآشنا به رمان Journey to the West، بازی Black Myth: Wukong را می‌توان به هر دو دسته از طرفدارانِ سولزلایک و هواداران عناوین اکشن سینماتیک، پیشنهاد داد.


God is a Geek 10/10

بدون شک با بهترین بازی اکشن سال طرف هستیم. Black Myth Wukong مبارزات جذابی دارد و نشان می‌دهد سازندگان در طراحی باس خبره هستند.

CGMagazine 9.5/10

Black Myth: Wukong به شکلی استادانه آنچه را که یک بازی سولزلایک را جذاب می‌کند، در خود دارد، بدون آن که روح خاص خودش را بفروشد. این عنوان بهترین اکشن سال است.

Twinfinite 9/10

Black Myth Wukong یک تجربۀ AAA حقیقی است که درگیرکنندگی Sekiro را با دسترسی‌پذیری نقش‌آفرینی‌های مدرن ترکیب می‌کند؛ یک پکیج پولیش شده.

WorthPlaying 8.5/10

پس از سال‌ها انتظار، Black Myth: Wukong یک بازی ماجراجویی بسیار خوب است. استفاده از ستنیگی که کمتر در جهان غرب می‌بینیم، باعث شده بازی درگیرکننده باشد و زمانی که پیشینۀ کاراکترها را دنبال کنید، نمود جذاب‌تری هم دارند. مبارزات نیز به مانند محیط‌ها متنوع است و اگرچه بازی به مانند سایر عناوین اکشن مدرن مازوخیست نیست، اما درجۀ سختی به اندازه‌ای هست که از شما یک پلیر صبور و با استراتژی بسازد. خروجی بصری فوق‌العاده است، اما بهترین سخت‌افزارها را نیز به چالش می‌کشد. برای دریافت یک تجربۀ بهینه، پلیرها به یک سخت‌افزار قوی نیاز دارد تا بتواند از پس تکنولوژی‌های آپ‌اسکیلینگ بر بیاید.

IGN 8/10

با وجود برخی مشکلات تکنیکال طاقت‌فرسا، Black Myth: Wukong یک بازی اکشن عالی با مبارزات فوق‌العاده، باس‌های هیجان‌انگیز، رمز و رازهای درگیرکننده و دنیای زیبا است.

Gamespot 8/10

Black Myth: Wukong یک بازی ناهموار است که شامل نقاط اوج و فرود زیادی می‌شود، اما نقاط اوج آن بیشتر هستند. باس‌های شکوهند و مبارزات سریع آن، طراحی مرحلۀ خسته‌کننده و یکنواخت را جبران می‌کند و البته کمبود دشمنان باعث می‌شود مشتاقانه منتظر مبارزۀ بعدی باشید. من خوشحالم که این یک سولزلایک دیگر نیست و آن ژانر را بیش از حد شلوغ نمی‌کند. این تصمیم که سازندگان به سراغ یک بازی که پشت سر هم باس رو‌به‌روی شما می‌گذارد نیز غیرمنتظره و حقیقتاً نو و تازه است. اگرچه این ناامیدکننده است که خارج از مبارزات سینماتیک با هیولاهای مختلف و قدرتمند، بازی چندان عملکرد خوبی ندارد. اما طراحی این همه باس جذاب و خسته‌کننده نشدن مسیر، تحسین‌برانگیز است.

Stevivor 7.5/10

نتیجه این است که انتظار یک سولزلایک مطلوب را از Black Myth Wukong داشته باشید و اگر اساطیر و ستینگ آن برایتان جذاب به نظر می‌رسد، آن را خریداری کنید.

Windows Central 7/10

در نهایت، Black Myth Wukong یک اکشن نقش‌آفرینی مطلوب و بسیار مستحکم است که با باس فایت‌های سینمایی هیجان‌انگیز، تنوع قابل توجه، محیط‌های زیبا، سیستم مبارزات غنی و داستان خوب همراه شده. با این حال، طراحی مرحله خسته‌کننده و یکنواخت، تنوع ناامیدکنندۀ دشمنان، مشکلات قابل توجه پرفورمنس و سیستم تجهیزات مشکل‌دار، آن را عقب نگه می‌دارد.

TheSixthAxis 6/10

Black Myth: Wukong از نظر بصری یک بازی خیره‌کننده است، اما اکتشاف در آن وجود ندارد و مبارزات اکثر اوقات تنها قابل قبول هستند. می‌توانم بگویم بازی چندان الهام‌بخش نیست و انتظار ندارم اثری باشد که برای مدت‌ها در ذهنم باقی بماند حالا که آن را به پایان رسانده‌ام.

نقدها و نمرات بازی Black Myth: Wukong منتشر شدند [به‌روزرسانی شد] - گیمفا
میانگین نمرات نسخه بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات بازی Black Myth: Wukong منتشر شدند [به‌روزرسانی شد] - گیمفا
میانگین نمرات نسخه بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *