Wp Header Logo 859.png

دانلود Special K 24.9.19.5 - بهینه‌سازی تجربه بازی‌های کامپیوتر

 

دانلود Special K

| بهینه‌سازی تجربه بازی‌های کامپیوتر |

 

Special K 24.9.19.5 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای بهینه‌سازی تجربه بازی‌های کامپیوتری است. این برنامه می‌تواند مشکلات گرافیک را حل کند و ضمن آنالیز پرفرمنس بازی‌ها، مشکلات اجرا و تجربه آن را رفع کند. اگر از گیمرهای همیشگی پلتفرم PC باشید، احتمالا برای میزان کیفیت تجربه بازی‌ها اهمیت بالایی قائل هستید. ابزاری که در این مطلب برای شما علاقه‌مندان به بازی و گیمرها طراحی شده، مجموعه‌ای از قابلیت‌های دقیق و کامل برای بهینه‌سازی را ارائه می‌دهد که برای ارائه تجربه بهتر بازی برای کاربر با امکان سفارشی‌سازی محیط آن طراحی گردیده است.

این ابزار به عنوان یک چارچوب اصلاح‌کننده بازی توسعه یافته و به شما اجازه می‌دهد در بازی با تمرکز بر گرافیک، یک تجربه یکپارچه و بدون کندی و خطا را داشته باشید. این ابزار دارای گزینه‌های مختلف برای پیکربندی و تنظیم است که عملکردهای درون بازی برای Steam, Epic Games, GOG‌ و … را در خود دارد. این برنامه کلیه بازی‌های نصب شده به طرق مختلف در سیستم را فورا شناسایی می‌کند و کاربر می‌تواند با شماری از تنظیمات ساده و سریع، تجربه خود را در بازی‌ها بهبود دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Special K را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Special K :

– دارا بودن FPS Limiter‌ برای اجرای بازی‌ها با بهترین نتیجه

– امکان بهینه‌سازی پرفرمنس اجرای بازی‌ها برای عناوین Direct3D 11

– امکان اضافه کردن NVIDIA Reflex در بازی‌های D3D11/12/OpenGL

– امکان تغییر در تنظیمات اجرای بازی در حالت پنجره یا تمام صفحه

– امکان فراهم‌ازی تجربه بازی‌ها با کنترلر پلی استیشن

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Special K1 300x241 - دانلود Special K 24.9.19.5 - بهینه‌سازی تجربه بازی‌های کامپیوتر Special K2 300x241 - دانلود Special K 24.9.19.5 - بهینه‌سازی تجربه بازی‌های کامپیوتر

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *