خدمات سئو سایت

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت معتبر برای مدیریت سئوی سایت شما می رسد، هم یک راه درست و هم راه اشتباه برای فرآیند استخدام وجود دارد. در جمعه تخته سفید امروز، رند مشکلات رایجی را که باید از آنها اجتناب کرد و توصیه هایی را برای انتخاب یک آژانس یا مشاور برای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو تشخیص می دهد. سئوکاران، توجه داشته باشید: در اینجا ایده های خوبی برای نحوه بازاریابی خود برای مشتریان وجود دارد! و اگر نیاز به استخدام یک مدیر سئو داخلی دارید، راهنمای رایگان ما را در اینجا بررسی کنید.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو
سلام، طرفداران Moz، و به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. این هفته قصد داریم در مورد نحوه انتخاب یک شرکت سئو خوب، یک مشاور یا یک آژانس صحبت کنیم. این می تواند یک فرد مستقل باشد. کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که به شما کمک کنم تا برخی از مکانیزم‌های پشت کار مشاوره سئو را درک کنید. این یک استخدام بسیار مهم است، زیرا اگر سئو برای کسب و کار شما مهم است، پس انتخاب شرکت یا شخصی که باید استفاده کنید تاثیر زیادی خواهد داشت، که احتمالاً یکی از بزرگترین تاثیرات بر روی اینکه آیا شما نتایج عالی را به دست می آورید. یک سری اشتباهات وجود دارد که افراد هنگام انتخاب مسیر سئو شرکت مرتکب می شوند.

این اشتباهات را نکنید
اشتباه شماره 1: استفاده از گوگل به عنوان فیلتر

اگر ساده‌گرایانه به آن فکر کنید، منطق در اینجا بسیار منطقی است. تفکر ساده این است که یک شرکت سئو خوب رتبه بندی شغلی خوبی برای شرکت سئو یا مشاور سئو یا مشاور سئو به علاوه نام شهر من انجام می دهد. بنابراین اگر به دنبال بهترین سئو در سیاتل هستم، فقط باید «بهترین سئو سیاتل» را در گوگل جستجو کنم و مطمئناً شرکت شماره یک در بالای صفحه ظاهر خواهد شد. اما، متأسفانه، آنچه اتفاق می‌افتد این است که اکثر شرکت‌های بسیار خوب، آن‌هایی که تقاضای بالایی دارند، آن‌هایی که به طور مداوم کار عالی انجام می‌دهند و ارجاع‌های عالی دریافت می‌کنند، در واقع نیازی به رتبه‌بندی در اینجا ندارند. آنها همیشه غرق در مشتریان هستند زیرا مشتریان آنها آنها را به مردم ارجاع می دهند و بسیاری از افراد در شبکه آنها مردم را به آنها ارجاع می دهند. آنها حفظ مشتریان زیادی دارند. بسیاری از مردم بسیار راضی هستند. آنها پول زیادی به دست می آورند و به طور باورنکردنی مشغول هستند، بنابراین هیچ کاری را صرف بهینه سازی وب سایت خود برای جذب مشتریان جدید نمی کنند.

در نتیجه، شما اغلب در اینجا با مقداری پسماند باقی می‌مانید. بسیاری از شرکت‌هایی که از نظر بهترین سئو به‌علاوه نام شهر یا بهترین سئو به‌علاوه یک منطقه یا به‌علاوه یک تخصص خاص، مانند بهترین سئوی تجارت الکترونیک، رتبه خوبی دارند، بهترین نیستند. آنها در واقع افرادی هستند که به سادگی بدون هیچ مشتری کار می کنند و بنابراین تمام انرژی خود را روی تلاش برای به دست آوردن مشتریان جدید متمرکز می کنند. گاهی اوقات، شاید، بتوانید افراد خوبی را در آنجا پیدا کنید. این فقط یک فیلتر عالی نیست.

اشتباه شماره 2: اعتماد به لیست های “برترین SEO”.

بسیاری از مردم برای «بهترین سئوکارها» یا «بهترین مشاوران سئو» یا «بهترین شرکت‌های سئو»، «بهترین شرکت‌های سئو در ایالات متحده» جستجو می‌کنند. آنها به وب سایتی مانند، نمی دانم، bestSEOs.com یا topSEOs.com می رسند. تعدادی از این نوع وب سایت ها وجود دارند که در اصل فقط جمع کننده هستند. مدل کسب‌وکار آنها این است که سعی می‌کنند برای عباراتی مانند این رتبه‌بندی کنند، و سپس آن فهرست‌ها، فهرست‌های موجود در صفحه خود را به شرکت‌ها و شرکت‌های سئو می‌فروشند. زمانی که Moz سال‌ها پیش یک شرکت مشاوره بود، آنها با ما تماس می‌گرفتند و می‌گفتند: “هی، می‌خواهی شماره 3 باشی، ما می‌توانیم شما را در لیست بهترین شرکت‌های سئو با 20000 دلار رتبه 3 قرار دهیم. یک سال یا ما می توانیم شما را در رتبه اول قرار دهیم، اما شما باید 75000 دلار در سال بپردازید.

این عالی نیست… منظورم این است که یک مدل عالی برای آنهاست. اشتباه نکنید اما این طرح پرداخت برای بازی برای شما به عنوان مصرف کننده شرکت های سئو قابل اعتماد نیست. شما هرگز به کسی که بگوید “اوه خوب، بهترین رستوران در این منطقه خاص چیست؟” اعتماد نمی کنید؟ شما هرگز به لیستی نخواهید رفت که در آن رستوران ها فقط پول پرداخت کرده اند. این به شما شرکت‌های بزرگ و افرادی را می‌دهد که می‌توانند بیشترین و بدترین هزینه را داشته باشند. به این نوع لیست ها اعتماد نکنید.

چند لیست وجود دارد، چند وب سایت، مکان هایی مانند getcredo.com که توسط جان دوهرتی اداره می شود. بدیهی است که لیست سئوی پیشنهادی Moz وجود دارد که فقط توصیه های شخصی من و توصیه های شبکه من است. شما نمی توانید برای حضور در آنجا پولی بپردازید. شما نمی توانید برای لیست شدن پولی بپردازید. برخی از آنها قابل اعتمادتر هستند. ما سعی می کنیم در انتهای این تخته سفید به تعدادی از آن موارد خوب پیوند بزنیم.

اشتباه شماره 3: باور داشتن یک “سس مخفی”

اشتباه شماره سه اعتقاد به میزان فروش است که متأسفانه بسیاری از مشاوران سئو با کیفیت پایین از آن استفاده می کنند، که یک سس مخفی وجود دارد. هیچ سس مخفی در سئو وجود ندارد. اگر می‌شنوید که “گوگل اینگونه کار می‌کند، بلا، بل، بلا، و سپس در اینجا روش‌های بهینه‌سازی مخفی خود را انجام می‌دهیم. نمی‌توانم به شما بگویم که اینها چیستند. این یک روش اختصاصی است، اما واقعاً خوب کار می‌کند.” این بالونی است شما باید آن را رد کنید. اگر بپرسید “چطور این کار را انجام می دهید” و آنها گفتند: “متاسفم که نمی توانم به شما بگویم، این یک راز است یا اختصاصی است” این یک نشانه بسیار بسیار بد است. هیچ کس یک فرآیند اختصاصی مخفی ندارد. سئو یک زمینه بسیار بسیار باز است. به خوبی درک شده است. منشأ آن رازداری زیاد است، اما امروز اینگونه نیست و هرگز نباید آن را به عنوان یک پاسخ بپذیرید. این یک پرچم قرمز است.

روند پیشنهادی من برای انتخاب یک شرکت سئو:
مرحله 1
من از شما می خواهم که با تیم خود، با مدیر عامل خود، با تیم اجرایی، هیئت مدیره، هرکسی که دارید، بنشینید و اهدافی را که می خواهید با سئو به دست آورید، مشخص کنید. چرا می خواهید سئو انجام دهید؟ چرا می خواهید برای کلمات کلیدی رتبه ارگانیک داشته باشید؟ سپس، بفهمید که چگونه موفقیت در مقابل شکست را قضاوت می کنید. در این فرآیند، اهداف خوب و اهداف بد وجود دارد.

اهداف خوب:

* من می خواهم جلوی افراد زیادی که در حال تحقیق در این مورد هستند باشم و بنابراین ما به ترافیک از این گروه های خاص نیاز داریم. من می دانم که آنها برای این کار جستجو می کنند. عالیه

* ما در تلاش برای افزایش درآمد هستیم و سعی می کنیم آن را از طریق فروش جدید افزایش دهیم و سئو یک کانال محرک فروش است. خوب، عالی

* ما در حال تلاش برای افزایش بارگیری یا ثبت نام رایگان یا آزمایشات رایگان هستیم. همچنین یک گل خوب.

* ما در حال تلاش برای تقویت احساسات برای برند خود هستیم. شاید اگر امروز برخی از اصطلاحات مارک ما را در گوگل جستجو کنید، برخی از بررسی‌های ضعیف وجود دارد، تعداد زیادی نظرات خوب در رتبه‌های پایین‌تر از آن‌ها قرار دارند، و ما می‌خواهیم نظرات خوب را بالا و نظرات بد را پایین بیاوریم. خوب احساس، این می تواند چیزی باشد که شما هم رانندگی می کنید. می دانید که افراد زیادی در حال تحقیق درباره برند یا اصطلاحات برند شما هستند. اینها همه اهداف خوبی هستند.

اهداف بد:

* ما فقط ترافیک می خواهیم، ​​ترافیک بیشتر. چرا؟ خوب، چون ما آن را می خواهیم. هدف وحشتناک، وحشتناک. ترافیک به خودی خود یک هدف نیست. اگر بگویید، “خب، ما ترافیک بیشتری می خواهیم زیرا می دانیم که ترافیک جستجو برای ما به خوبی تبدیل می شود و در اینجا آمار مربوط به آن است”، خوب، فوق العاده است. در حال حاضر این یک چیز محرک درآمد است.

* رتبه‌بندی به تنهایی، متأسفانه این یک چیز بیهوده است که بسیاری از افراد در جایی که می‌خواهند برای چیزی رتبه‌بندی کنند، صرفاً به این دلیل است که می‌خواهند برای آن رتبه‌بندی کنند. معمولاً علامت بدی برای شرکت های سئو که مشتریان را در نظر می گیرند. شما نباید آن را در لیست اهداف خود داشته باشید. این هدف مثبتی نیست.

* شکست دادن یک رقیب خاص برای کلمات کلیدی یا عبارات خاص. باز هم هدف بزرگی نیست. مستقیماً به درآمد منجر نمی شود. مستقیماً به اهداف سازمانی هدایت نمی شود.

* معیارهای غرور. من هنوز افرادی را می بینم که می گویند: “هی، آیا کسی یک شرکت سئو عالی را می شناسد که بتواند به افزایش اعتبار دامنه ما یا افزایش اعتماد Majestic ما یا بدتر از همه، رتبه صفحه گوگل ما کمک کند؟” گوگل سال ها پیش پیج رنک را کاهش داد. این وحشتناک است. معیارهای بیهودگی، ایده های بد نیز.

مرحله 2
هنگامی که فهرستی از این اهداف خوب را تهیه کردید که می‌خواهید برای آن‌ها بهینه‌سازی کنید، پیشنهاد من این است که باید یک لیست معمولاً سه تا پنج‌گانه جمع‌آوری کنید که فکر می‌کنم منطقه راحتی مناسبی است. اگر پهنای باند بیشتری برای ارزیابی داشته باشید، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، اما حداقل سه تا پنج مشاور یا آژانس. اینها می توانند بر اساس یک دسته از معیارها باشند. ممکن است بگویید: “هی، ببین ما واقعاً به کسی در منطقه خود نیاز داریم تا بتوانیم شخصاً با آنها ملاقات کنیم یا حداقل کسی که بتواند به طور منظم به ما پرواز کند.” شاید این یک نیاز برای شما باشد. یا ممکن است بگویید: “این مهم نیست. ریموت عالی است.” خوب، فوق العاده ممکن است چیزی شبیه این بگویید: “محدوده قیمت یا بودجه ما همین چیز خاص است.”

شما می‌خواهید آن معیارها را پیدا کنید و مطمئن شوید که فهرستی از سه تا پنج نفر را دارید که می‌توانید در مقابل یکدیگر در نظر بگیرید. با آنها صحبت کنید و منابع را جستجو کنید.

منابع خوب:

* دوستان و شبکه های شخصی و شبکه های حرفه ای شما نیز.

* شرکت های غیررقابتی مشابه. متوجه خواهید شد که اگر مثلاً در یک فضای B2B یا در یک فضای تجارت الکترونیک هستید و یک شرکت تجارت الکترونیک غیررقابتی وجود دارد که با آن دوست هستید، می توانید آن روابط را ایجاد کنید. شما مطمئناً باید قبلاً آن روابط را داشته باشید. صحبت کردن با این افراد در مورد اینکه از چه کسانی استفاده می‌کنند و آیا موفق بوده‌اند، راهی عالی برای یافتن افراد خوب است.

* خودی های صنعت اگر در حال تماشای Whiteboard Friday در اینجا در Moz هستید، به احتمال زیاد تعدادی از افراد عالی سئو را در توییتر دنبال می‌کنید، که یک شبکه بسیار محبوب برای سئوکاران است، یا اینکه وبلاگ‌های SEO را مطالعه می‌کنید. می توانید با برخی از افراد با نفوذی که با آنها رابطه دارید یا نظر آنها را دوست دارید و به آنها اهمیت می دهید ارتباط برقرار کنید و از آنها بپرسید که چه کسی را توصیه می کنند.

سوالات خوبی برای پرسیدن:

* به هر حال، من دوست دارم از شرکت‌های سئو بپرسم: از چه فرآیندی برای دستیابی به اهدافمان استفاده می‌کنید، و چرا از آن فرآیندهای خاص استفاده می‌کنید؟ برای شروع واقعاً هوشمندانه است.

* از آنها در مورد روند ارتباط و گزارش دهی خود بپرسید. چند وقت یکبار؟ آهنگ آنها چگونه است؟ آنها در مورد چه معیارهایی گزارش می دهند؟ آنها به شما چه چیزی را برای جمع آوری نیاز دارند؟ چرا آنها این معیارها را جمع آوری می کنند؟ چگونه آن ها با اهداف شما مطابقت دارند و چگونه همسو می شوند؟

* چه کار و منابعی را باید در داخل انجام دهید؟ قبل از اینکه وارد هر ترتیبی شوید باید این را بدانید، زیرا ممکن است بسیار پیچیده شود. اگر شرکت سئوی شما می‌گوید: «خیلی خوب است، لیستی از توصیه‌ها وجود دارد» و شما بگویید: «بسیار خوب، ما پهنای باند توسعه نداریم، یا پهنای باند تولید محتوا نداریم، یا بصری آن را نداریم. یا UI یا UX پهنای باند مبادله می کنند تا هر کدام از آن ها را ایجاد کنیم. خوب، حالا شما راه را مسدود کرده اید. شما باید خیلی زودتر آن مکالمه را انجام می دادید. *به هر حال، سئو معمولاً به تخصیص منابع فشرده نیاز دارد. بنابراین باید از قبل برای آن برنامه ریزی کنید.

* وقتی همه چیز درست نمی شود چه می کنید؟ من دوست دارم این سوال را بپرسم، و دوست دارم مثال های خاصی از زمانی که همه چیز درست پیش نرفته است بپرسم و آنها برای رفع آن در گذشته چه کرده اند.

* من دوست دارم گسترده بپرسم. مخصوصاً وقتی مکالمه‌ای را باز می‌کنید، به‌خصوص اگر احساس می‌کنید که می‌خواهم با رویکرد این شرکت در سئو و درک آن‌ها از گوگل آشنا شوم، می‌توانید از آن‌ها چیزی مانند: «هی، به من بگو گوگل نتایج را چگونه رتبه‌بندی می‌کند. و چگونه به عنوان یک شرکت بر آنها تأثیر می گذارید؟” شما باید پاسخ‌های خوبی را بشنوید، بله، گوگل این‌گونه کارها را انجام می‌دهد، و در اینجا چگونه می‌دانیم و در اینجا نحوه تأثیرگذاری بر آن نتایج را انجام می‌دهیم. این عالی است.

مرحله 3
من می خواهم به مردم توصیه کنم که این چهار مورد را انتخاب کنند:

* اعتمادی که با یک شرکت ایجاد کرده اید. این از طریق مراجع، از طریق گفتگو، از طریق افرادی که در شبکه خود با آنها صحبت کرده اید.

* از طریق ارجاعات. اگر ارجاعات عالی می شنوید و به آن منابع ارجاع اعتماد دارید، این یک سیگنال فوق العاده است.

* از طریق تطبیق سبک ارتباطی. اگر سبک ارتباطی شما، حتی اگر همه چیز خوب باشد، اما وقتی مکالمه دارید، با احساس ناامیدی از آنها دور می شوید، شاید چیزهایی را که نیاز داشتید به دست آورده اید، اما به آرامی جریان نداشت، پیشنهاد می کنم که شاید اینطور باشد. یک عدم تطابق فرهنگی است و شما باید به دنبال ارائه دهنده دیگری باشید.

* قیمت و ساختار قرارداد. بسیاری از شرکت های سئو دارای ساختار قراردادی ماه به ماه هستند و مدت زمان مشخصی دارد. باید انتظار داشته باشید که مقداری پیش پرداخت و سپس مقداری کارمزد ماهانه جاری پرداخت کنید. معمولاً زمانی وجود دارد که در آن پرداخت مجدداً انجام می شود و قرارداد تمدید می شود. این بسیار شبیه به بسیاری از خدمات دیگر، مشاوره انواع قراردادها است، بنابراین باید انتظار آن را داشته باشید. اگر چیزهای بسیار غیر استانداردی می بینید، گاهی اوقات می تواند چیز بدی باشد، اما نه همیشه. خیلی اوقات سئوکاران قیمت گذاری خلاقانه تری دارند و این درست است.

نکات حرفه ای
سه نکته حرفه ای:

* اگر سئو باید یک شایستگی اصلی در شرکت شما باشد، آن را در داخل خود وارد کنید. یک آژانس یا مشاور هرگز نمی تواند با آنقدر منابع، با ارتباطات زیاد، کاری انجام دهد که یک شخص داخلی می تواند انجام دهد. شروع با یک مشاور خارجی و سپس آوردن شخصی به داخل خانه راه خوبی است.

* اگر افراد سئوی با کیفیتی که مد نظر شما هستند بسیار گران هستند، پیشنهاد من ممکن است این باشد که بگویید: “خوب، چطور می شود در مورد کار به ما مشاوره دهید، و ما یک فرد داخلی، شاید مبتدی تر، استخدام می کنیم. -سطح و شما مربی آن شخص هستید؟” این می تواند به خوبی کار کند، به خصوص اگر آن بودجه را برای آوردن آن شخص به خانه داشته باشید.

* به یاد داشته باشید که سئو برای همه نیست. سئو بسیار رقابتی است. صفحه 1 بیش از 95 درصد از کلیک ها را دریافت می کند. 3 یا 4 نتیجه برتر بیش از 70٪ از آن کلیک ها، 65٪ یا 70٪ را دریافت می کنند. بنابراین، در بسیاری از مواقع، اگر هنوز توانایی انجام سئو یا پرداختن جدی به آن را ندارید، ممکن است آنقدر ارزشمند نباشد که از رتبه بندی در صفحه پنج برای بسیاری از عبارات کلیدی خود به صفحه دوم یا پایین صفحه یک مگر اینکه بودجه و انرژی لازم برای متعهد شدن به سئو را داشته باشید، ممکن است این کانالی باشد که در آینده در نظر بگیرید.

بسیار خوب، همه، امیدوارم از این نسخه جمعه تخته سفید لذت برده باشید. دوست دارم نظرات شما را در مورد نحوه انتخاب شرکت های سئوی خوب در گذشته و تجربیاتی که در آنجا داشته اید، بشنوم. هفته آینده برای نسخه دیگری از وایت برد جمعه دوباره شما را خواهیم دید. مراقب باشید.

منابع

* لیست پیشنهادی رند
* ارائه دهندگان مورد اعتماد SEO محلی Moz
* باور
رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

einiat

توسط einiat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *