Wp Header Logo 2512.png
تبلیغات دهه فجر نیازمند بکارگیری شیوه های جذاب و موثر است
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سید محسن حسینی» در قرارگاه خبری ستاد دهه فجر گلستان با اشاره به هفته استقبال از فجر و وظیفه‌ مندی شهرداری‌ها در زمینه فضاسازی محیطی و تبلیغی سطح شهر، اظهارکرد: در همین زمینه دستورالعمل 36 بندی به شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استان ابلاغ شده است.

 

به گفته وی؛ شهرداری‌ها مکلف هستند در این ایام برای پاسداشت وقایع مهم انقلاب در محلات شهرها، برگزاری برنامه‌های عمومی شهری متناسب با عناوین روزهای دهه فجر، ایجاد یادمان‌ها و یادبودهای مناسب با وقایع انقلاب اسلامی، حمایت از برنامه‌های مردمی، آماده سازی گلزارهای شهدا برای عطرافشانی و مهمانی لاله‌ها و غیره اقدام کنند.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 333 پروژه عمران شهری در استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: بودجه هزینه شده و موردنیاز برای افتتاح و کلنگ‌ زنی پروژه‌ها بالغ بر یک هزار و 343 میلیارد تومان است.

 

وی افزود: در دهه مبارک فجر امسال 292 پروژه عمرانی توسط شهرداری‌های استان افتتاح و 41 پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود که اعتبار موردنیاز برای این پروژه‌ها بالغ بر یک هزار و 343 میلیارد تومان است.

 

به گفته وی؛ اعتبارات لازم برای این اجرا و تکمیل پروژه ها از منابع داخلی شهرداری ها تأمین خواهد شد.

 

حسینی با اشاره به سکونت 58 درصدی جمعیت استان در 36 شهر استان اظهار کرد: یک و میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت استان در شهرها سکونت دارند که همه دارای درجات خوب و متوسط هستند.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته 25 دستگاه از ماشین آلات مورد نیاز به شهرداری های استان اختصاص یافت و امسال نیز تا این لحظه بیش از 50 دستگاه تحویل شهرداری ها شده است.

 

به گفته وی؛ برندسازی شهرها به نام شخصیت، نماد، تولیدی خاص و یا آثار تاریخی باعث ارتقا شاخص های توسعه شهری می شود که در این رابطه جشنواره های خاصی برگزار شده و یا در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

 

https://taghribnews.com/vdcgtn933ak93x4.rpra.html

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *