Wp Header Logo 1078.png

در گفت‌وگو PCGamer با هوگو مارتین، مدیر پروژه Doom: The Dark Ages و مارتی استراتون، تهیه‌کننده آن، درباره Marauder این بازی سوالاتی پرسیده شد.

این مینی‌باس بدنام در Doom Eternal جامعه بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد: کسانی که چالش سطح بالای آن را دوست داشتند و اشخاص دیگری که آن را به عنوان یک افزایش درجه سختی ناخوشایند محکوم کردند. مارتین و استراتون امیدوارند با دشمنی مشابه در The Dark Ages، چالشی به همان اندازه به‌یادماندنی ارائه دهند که بازیکنان را به آن اندازه غافلگیر نکند. مارتین این گونه گفت:

Agadon Hunter همان Marauder جدید است.

وقتی از او درباره شخصیت بزرگی که در تریلرهای The Dark Ages دیدیم سوال شد، نام این دشمن جدید را مشخص کرد. او یک دیو بزرگ و قوی با شنل خز، سپر و شمشیر دو سر شبیه به Darth Maul است که تاثیری به یادماندنی می‌گذارد. شباهت‌های زیادی میان این دشمن و Capra Demon از بازی Dark Souls 1 وجود دارد. در واقع Agadon Hunter شبیه به یکی از آن باس‌های فرام‌سافتور است که به طور مستقیم با داستان ارتباطی ندارند اما همچنان می‌توانند بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهند. مارتین توضیح داد:

او بر اساس Marauder ساخته نشده و یک «Marauder بزرگ» نیست. ما درباره Dark Ages صحبت می‌کنیم، بنابراین بسیار متفاوت خواهد بود. او از این نظر شبیه است که بسیاری از باس‌ها شما را به روش‌های مختلف به چالش می‌کشند. همه چیز درباره فشار آوردن است: Parry کردن، داج کردن و حرکت بین حملات پرتابی.

ما همه چیزهایی را که تا آن لحظه در بازی انجام داده‌اید، در نظر می‌گیریم. وقتی به باس می‌رسید، این امتحان نهایی آغاز می‌شود.

Agadon Hunter در Doom جدید چه دشمنی است؟

شخصیت agadon hunter در بازی doom the dark ages

مارتین Agadon Hunter را به عنوان دشمنی توصیف کرد که حملات ترکیبی دارد و باید با سپر جدید Slayer به ترتیب Parry شوند. مارتین در گفت‌وگو با رسانه PC Gamer، عشق و تحسین خود را نسبت به Sekiro: Shadows Die Twice ابراز کرد و سیستم Parry در The Dark Ages بسیار شبیه به آن بازی خطاب کرد. جوری که مارتین حرکت‌های Hunter را توصیف می‌کند، طرفداران را به یاد باس‌های اواخر بازی Sekiro مانند Long Arm Centipedes یا Lone Shadows می‌اندازد.

به نظر می‌رسد تفاوتی کلیدی بین Hunter و Marauder وجود داشته باشد و کاری که از شما خواسته می‌شود برای شکست هر یک از آنها انجام دهید، بسیار متفاوت است. مارتین معتقد است که بازیکنان «با یک چالش خوب مشکلی ندارند» و جنجال جزئی Marauder بیشتر به دلیل نحوه معرفی آن به بازیکنان بود؛ نه صرفاً دشواری مکانیزم‌های آن.

مارتین در ادامه گفت:

من بسیاری از افراد را در حال بازی کردن تماشا می‌کنم و فکر می‌کنم به طور کلی افرادی که نمی‌دانستند چه کاری باید انجام دهند، ناامید شدند. افرادی که متوجه شدند، چندان مشکلی نداشتند. آن‌ها از چالش لذت بردند.

وقتی به Marauder فکر می‌کنم، هسته اصلی آنچه از شما می‌خواست انجام دهید را به خاطر می‌آورم؛ شلیک به او و ضعیف کردن وی در بازه‌های زمانی خاص. شما تا آن لحظه در بازی چنین کاری را انجام نداده بودید. بنابراین وقتی Agadon Hunter ظاهر می‌شود، همه کارهایی که از شما می‌خواهد انجام دهید، در طول بازی انجام داده‌اید.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *