Wp Header Logo 1975.png

طبق گفته استودیوی id Software بدون استفاده از تکنولوژی ری تریسینگ، توسعه بازی Doom: The Dark Ages چند سال بیشتر طول می‌کشید.

بازی Doom: The Dark Ages یکی از بهترین و بهینه‌ترین بازی‌های تولید شده در سال‌های اخیر است، اما می‌تواند فشار پردازشی زیادی به سیستم‌های مدرن وارد کند. این موضوع عمدتاً به دلیل وابستگی زیاد بازی به تکنولوژی ری تریسینگ است. البته، این امر باعث ناراضیتی برخی طرفداران شده است که سخت‌افزارهای ضعیف‌تری دارند.

اخیراً استودیوی id Software نسبت به وابستگی زیاد بازی به تکنولوژی ری تریسینگ واکنش نشان داده و گفته است بدون استفاده از این تکنولوژی، ساخت این بازی ممکن نبود. اخیراً، استفاده از تکنولوژی ری تریسینگ در بازی‌ها ویدیویی به صورت قابل توجه‌ای افزایش یافته و بازی‌هایی مانند Doom: The Dark Ages بدون در اختیار داشتن سخت‌افزاری که از تکنولوژی ری تریسینگ پشتیبانی‌ کند، قابل بازی نیستند.

دیجیتال فاندری اخیراً طی مصاحبه‌ای با مدیر تکنولوژی موتور id Software به بررسی جنبه‌های مختلف بازی جدید این استودیو پرداخته است. بیلی خان، توسعه‌دهنده بازی، توضیح داده است id Software به چندین سال زمان اضافی نیاز داشت تا Doom: The Dark Ages را بدون بهره گیری از تکنولوژی ری تریسینگ تولید کند. او همچنین توضیح داد توسعه محتوایی که اکنون در بازی وجود دارد، بدون استفاده از این تکنولوژی تقریباً غیرممکن بود. او گفت:

بدون این ویژگی، ما مجبور بودیم توسعه بازی را تا چند سال دیگر ادامه دهیم. ما نمی‌توانستیم چنین محتوایی را ایجاد کنیم.

به گفته بیلی خان، تیم توسعه‌دهنده بازی توانست به لطف تکنولوژی ری تریسینگ دنیای بازی را با ظرافت و جزئیات بیشتری ایجاد کند. همچنین، نورپردازی دقیقی به وجود آمده به افزایش کیفیت این اثر کمک زیادی کرده است. استودیوی id Software امیدوار بود در عنوان Doom: The Dark Ages، شخصیت اصلی را بهتر از همیشه به تصویر بکشد. آن‌ها همچنین قصد داشتند سطح بالاتری از درگیری‌های خونین و تخریب‌پذیری را در دنیای این مجموعه به تصویر بکشند.

مزایای استفاده از تکنولوژی ری تریسینگ در نبرد‌های بزرگ بازی Doom: The Dark Ages نیز قابل شاهده است.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *