Wp Header Logo 2006.png

به گفته‌ی کارگردان بازی، The Witcher 4 با تمرکز بر آزادی عمل بازیکن و انتخاب‌های معنادار در دست ساخت بوده و قرار است پر از تصمیم‌های سخت باشد.

The Witcher 4 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر است؛ دنباله‌ای برای عنوان سال ۲۰۱۵ که طبق اطلاعات موجود، قرار است سیری را به عنوان شخصیت اصلی داشته بشاد. با اینکه تاکنون جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشده، تاریخ انتشار احتمالی آن سال ۲۰۲۷ در نظر گرفته شده و توسعه‌ی آن در جریان دارد. با این حال، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی تفاوت‌های این نسخه با بازی‌های قبلی منتشر شده و مصاحبه‌ی جدید با کارگردان بازی دید بهتری از ساختار آن ارائه می‌دهد.

سباستین کالمبا، کارگردان بازی، در گفت‌وگو با سایت IGN اعلام کرد که تمرکز اصلی تیم توسعه آزادی عمل بازیکن است. هدف آن‌ها این است که بازیکن‌ها تأثیر انتخاب‌هایشان را احساس کنند و با پیامدشان روبه‌رو شوند. او توضیح داد که بازیکن‌ها در این نسخه ابزارها و موقعیت‌های بیشتری برای شخصی‌سازی تجربه‌ خواهند داشت. به گفته‌ی او، The Witcher 4 بیشترین میزان آزادی در بین بازی‌های این مجموعه را خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند داستان خودشان را شکل دهند. او گفت:

می‌خواهیم ابزارها و موقعیت‌های بیشتری در اختیار بازیکن بگذاریم تا این حس به وجود بیاید که تجربه‌ خود را تعریف می‌کند.

کالمبا در ادامه درباره‌ی سیستم انتخاب‌ دیالوگ نیز صحبت کرد. او گفت که می‌خواهد بازیکن با پیامدهای تصمیم‌هایش کنار بیاید و حتی اگر پایان بازی ناراحت‌کننده باشد، باز هم احساس رضایت از آن داشته باشد. همچنین اشاره کرد که انتخاب‌ها در این بازی عمق بیشتری دارند؛ به‌طوری که حتی تصمیم‌های خوب می‌توانند به نتایج بد منجر شوند و تصمیم‌های بد هم ممکن است دلایلی موجه داشته باشند.

source

einiat.ir

توسط einiat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *